Plyo Skrevet 1. november 2011 Forfatter Skrevet 1. november 2011 - Jævlig smidig og fleksibel. - Null skjelett. - Kan sprute blekk. - Et av de mest intelligent virvelløse dyrene. - Suger seg fast i ting. I'm okay with that. Hahaha! Siter
Marie Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Tessa: [ATTACH=full]1501[/ATTACH] Tor: [ATTACH=full]1502[/ATTACH] ååå, jeg elsker det pusekatt-bildet! Siter
Tessa Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 ååå, jeg elsker det pusekatt-bildet! x2! Tehe, begynner å like mitt nye image her inne Må si dyra som liksom "minner om meg" er langt søtere enn blekkspruter eller hunder som pisser mens de står på henda, hahaha. Dagens glade! Siter
Gjest Brukernavn007 Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 x2! Tehe, begynner å like mitt nye image her inne Må si dyra som liksom "minner om meg" er langt søtere enn blekkspruter eller hunder som pisser mens de står på henda, hahaha. Dagens glade! You're welcome sweety;) Tessa 1 Siter
Mette Haugen Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Meg meg meg! Inni den bobla! Birgit Sorteberg, T-bone og hoppsann 3 Siter
Plyo Skrevet 2. november 2011 Forfatter Skrevet 2. november 2011 Meg meg meg! Inni den bobla! [ATTACH=full]1540[/ATTACH] Enig. Det lignet faktisk på deg!! Siter
Gompen Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 haha ikke sett denne før:p :rofl: aldri blitt sammenlignet med en Kamel før da:unsure: Det er ingen camel, men en drommedar:p Siter
camla89 Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 hahaha... hvor får dere det fra? :rofl: sitter å lurer på hva slags dyr jeg er.... men kommer liksom ikke på no.. Siter
Gjest aaa Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Det er ingen camel, men en drommedar:p Har Inger Marie bare en "kul"? Siter
Gompen Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Har Inger Marie bare en "kul"? HAHAHAHAHAHAHA håpe virkelig ikke d:P du må spørr han som posta bilde;) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.