Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, det kan jo være. Brukte det fra iHerb de første gangene og Golden Elite i går. Tror eg tar en brownie-pause:).

ok ok.. :) jeg har spist denne opptil 2 ganger om dagen, flere ganger i uka uten noen problemer hvertfall.. får håpe det ikke blir noe vedvarende problem for deg =)

Annonse

Det her er det beste jeg noensinne har smakt innen proteinbakst! Jeg har ikke casein så jeg brukte whey, platikkbolle med plastfolie over, i microen i 50-60 sek ca! Ble ikke helt som fondant da, men den ble uten tvil AMAZING!

Det her er det beste jeg noensinne har smakt innen proteinbakst! Jeg har ikke casein så jeg brukte whey, platikkbolle med plastfolie over, i microen i 50-60 sek ca! Ble ikke helt som fondant da, men den ble uten tvil AMAZING!

Så sinnsykt bra at du fikk det til med whey!!! :D supert ar det smakte bra ;D

Da har jeg og prøvd dette! :D

post-987-14440889754043_thumb.jpg

Proteinbrownie-allergikerstyle!

Jeg blanda biff-protein og soyaprotein halvt om halvt, siden jeg egentlig ikke liker smaken på biffproteinet.

Bakekakao, kokosmel, bakepulver, vann og litt stevia =)

Ser man bort i fra det faktumet at jeg har litt vaniljesukker på for å skjule smaken av biffproteinet så funka det kjempe bra!

Skal prøve med risproteinet mitt senere og se om det bli bedre på smak. Men konsistensmessig ble det suksess.

Annonse

Jeg vil også prøve dette. Savner å kunne spise noe sjokolade-aktige saker (utenom på lørdager), så hvis jeg kan spise denne med god samvittighet, sier jeg ikke nei takk :) Må bare handle inn litt først :)

denne kan du spise med god samvittighet hele uka ;)

Da har jeg og prøvd dette! :D

[ATTACH=full]60570[/ATTACH]

Proteinbrownie-allergikerstyle!

Jeg blanda biff-protein og soyaprotein halvt om halvt, siden jeg egentlig ikke liker smaken på biffproteinet.

Bakekakao, kokosmel, bakepulver, vann og litt stevia =)

Ser man bort i fra det faktumet at jeg har litt vaniljesukker på for å skjule smaken av biffproteinet så funka det kjempe bra!

Skal prøve med risproteinet mitt senere og se om det bli bedre på smak. Men konsistensmessig ble det suksess.

ser jo kjempe digg ut :D

Hei,

Dette er en proteinbrownie som ikke er tørr, som ikke smaker kjipt og som du kan spise med latterlig god samvittighet!

Midten blir flytende, så ja... Sjokolade Fondant (y)

[ATTACH]56255[/ATTACH] [ATTACH]56256[/ATTACH]

Nam! Denne skal prøves neste søndag!:-)) bruker jodisse ingrediensene hele tiden;)

1 scoop ON Casein Chocolate Supreme

3 ts bake kakao

3 ts kokosmel

1/2 ts bakepulver

3 ts sukrin+

1 eggehvite

Mix alt godt sammen i en liten bolle sammen med litt vann så du får en fast, fin deig som nesten smuldrer. Pakk plastikk over bollen og putt i mikro på full effekt i 1 min 20 sek.

212 kcal

32 g protein

6 g karb

6 g fett

Jeg prøvde ut en variant av originalposten i går, med egg bakepro mandelmel og litt vaniljedråper, i håp om å lage en lys "kakebunn". Det smakte ikke akkurat godt, men kunne spises. Videre så toppet jeg med most banan og sjokoladeproteinkrem over dette. Bilde ble uaktuelt, og et dårlig første forsøk. Men flere forsøk blir det.

Jeg prøvde ut en variant av originalposten i går, med egg bakepro mandelmel og litt vaniljedråper, i håp om å lage en lys "kakebunn". Det smakte ikke akkurat godt, men kunne spises. Videre så toppet jeg med most banan og sjokoladeproteinkrem over dette. Bilde ble uaktuelt, og et dårlig første forsøk. Men flere forsøk blir det.

Mandelmel gjør det tørr desverre, så bakepro kan også være med å gjøre den tørr også :/

fant ut her om dagen at mikroen min er 800 watt, så bruker jeg en ganske liten bolle

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...