Gå til innhold

Langt hår og trening


Bondejenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Annonse

årh. har langt og tykt hår som bare er irriterende, ball på hodet på knebøydager, ellers hestehale. men er alltid litt av nakkehåret som ikke kommer med i dulten som river og klemmer mellom meg og kiloene :( åsså er det irriterende å måtte vaske det hele tiden, lol. Hadde vert så fantastisk deilig å skrelle seg!! ah, frustrasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

årh. har langt og tykt hår som bare er irriterende, ball på hodet på knebøydager, ellers hestehale. men er alltid litt av nakkehåret som ikke kommer med i dulten som river og klemmer mellom meg og kiloene :( åsså er det irriterende å måtte vaske det hele tiden, lol. Hadde vert så fantastisk deilig å skrelle seg!! ah, frustrasjon :)

Kanskje det hjelper hvis du bruker litt hårspray på nakkehårene og grer de oppover etter at du har satt opp håret? Da holder de seg kanskje oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vurderer det selv. hadde kort hår for fire år siden. men 4 år med sparing er lenge!! når jeg sier til venner at jeg har lyst til å klippe me... "NEI!" ...g :(

Har alltid prøvd å spare til langt hår, dessverre for meg selv så klipper jwg håret mitt når jeg kjeder meg, så det ble aldri langt... og mot alle odds, jeg kler faen meg kort hår og:D men ja, hadde jeg spurt venner og familie hadde de sagt nei,men det er ikke min feil at de er redde for nye ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid prøvd å spare til langt hår, dessverre for meg selv så klipper jwg håret mitt når jeg kjeder meg, så det ble aldri langt... og mot alle odds, jeg kler faen meg kort hår og:D men ja, hadde jeg spurt venner og familie hadde de sagt nei,men det er ikke min feil at de er redde for nye ting:)

hm, det gikk en del år der jeg vurderte å spare, men ikke klarte før jeg nå endelig har klart det, og nå er det dritlangt, men jeg er så lei!! synes samtidig at det er fint, og alle andre synes tydeligvis at jeg er mye finere med langt hår, lol. Føler selv at jeg passe kort, da. Satser på at jeg er modig nok til å klippe det når det blir varmt. hår ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig langt og tykkt hår, og har ikke kunnet sette det opp i hestehale på flere år. Utrolig ubehagelig samt det kommer så mye i veien selvom. Og strikken holder det aldri oppe så lenge av gangen heller.

Så løsningen min blir å lage en lav hestehale litt på siden, og flette hestehalen. På den måten ligger håret over skulderen og kommer ikke borti noe bak, og er til en hver tid ute av veien :) Det er heller ikke ubehagelig på øvelser som fks benkpress ol. Jeg må lage lav hestehale før jeg fletter det, for ellers så blir håret nært hodebunn så løst at jeg får masse hår i ansiktet etterhvert.

Funker knall for meg i hvertfall (y)

Skal uansett klippe det endel cm snart siden jeg var dum nok til å helbleke det 4 ganger :oops:, for så å farge det tilbake så det er litt slitt nå kan du si… :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...