Gå til innhold

Langt hår og trening


Bondejenta

Anbefalte innlegg

Kva gjer folk med håret når dei trenar?

Sjølv brukar eg stort sett hestehale, men det blir ofte ein "ubehageleg klump" som er i vegen på eit eller anna vis. Har nokså langt hår og, så sjølv om det er i strikk kjem det ofte "over alt" (henger seg fast i vekter, apparat o.l.) ...og når ein er hårsår så er ikkje det så veldig kjekt:p

Så, tips om kva andre gjer med håret sitt kan eg trenge:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert ein lur ide med flette!:)

Hehe, så då må eg følge opp med: noken som veit om ei nettside e.l. som gir enkel opplæring i ein eller anna effektiv flettingsmetode?

(har alltid hatt lyst å lære å flette, men aldri hatt anledning til/prioritert det. Kan sånn vanleg enkel ei, men då blir det jo hengande langt nedover ryggen = fortsatt vere i vegen og med "strikklump" på ryggen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ein lur ide med flette!:)

Hehe, så då må eg følge opp med: noken som veit om ei nettside e.l. som gir enkel opplæring i ein eller anna effektiv flettingsmetode?

(har alltid hatt lyst å lære å flette, men aldri hatt anledning til/prioritert det. Kan sånn vanleg enkel ei, men då blir det jo hengande langt nedover ryggen = fortsatt vere i vegen og med "strikklump" på ryggen).

http://www.youtube.com/watch?v=yz25lTii_LA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 10 måneder senere...

Flettet høy hestehale, altså strikk innerst som en høy hestehale, og så flette den. Bare flette føler jeg sklir ut så fort/ikke sitter stramt nok, og med bare hestehale føler jeg at håret mitt fortsatt er "all over the place". Forstår ikke at man kan trene med håret løst :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...