Gå til innhold

Nettbutikker - Klær


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel 25% toll på varer over 200 kroner? Correct me if I am wrong

Ja, men har hørt noe snakk om at hvis jeg kjøper sånn at det står at det koster 2500kr i "handlekurven" så trekker de fra f eks 20% av prisen før de sender den til norge (så den blir 2000), legger norge på 25% moms på prisen, så det blir ikke så ekstremt dyrt. Men har sett veldig mange forskjellige forklaringer på dette da jeg prøvde å finne fasit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Masse billig treningsklær,sko, ja, alt du måtte trenge. (Merkeklær)

Meeen jeg vet ikke hva man isåfall må betale i toll da :/

http://www.eastbay.com/

Den så bra ut, helt til jeg så dette:

Shipping and handling is 28% of the net order total or a minimum of $35.99.

Var litt i drøyeste laget når jeg tenkte å handle for under tollgrensa.

Noen som vet om noen andre rimelige nettbutikker for treningsklær? Litt kjipt å må ut med 7-800,- for en bukse på norske nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Annonse

Finnes det klær med fitnessbloggen logo/trykk?

Espen Espelund

Bare en testprint som ble gitt til moderatorene. Vi syntes ikke stoffet tålte vaskt godt nok til å trykke opp stort. Men vi jobber fortsatt smått med å finne noen som kan levere det. Fargen byr også på noen utfordringer. Det er lite hyggelig å få eller kjøpe en tskjorte og finne ut at den ser ut som et lite laken etter 3 vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt surt nesten å dele dette tipset for butikken er sykt bra : sportdirect.com. Her kan en få masse for de to hundre kronene. De har kjente og mindre kjente merker og alt du kan tenke deg infor sportsklær og tilbehør. Frakten er billig og du får varene på døren, TENK DET !

Så en t-shirt der med teksten : Your boyfriend thinks im hot !!

Men snill som jeg er kjøpte jeg ikke den . Men sjekk ut butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mode, Schuhe, Kleider & Wäsche | Nelly.de – Mode online

Prom Dresses, Formal, Homecoming Dresses, Prom Shoes at PromGirl :D hihi

http://www.gymgrossisten.no .. bor nesten i den ene t-skjorta jeg fikk derfra for en stund siden :love: den er comfy :D

Det er igrunn det det går i ;)

Btw, litt off topic, men eeeelsker den reklamen for zalando på TVN. Hahahahahahahahah :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt surt nesten å dele dette tipset for butikken er sykt bra : sportdirect.com. Her kan en få masse for de to hundre kronene. De har kjente og mindre kjente merker og alt du kan tenke deg infor sportsklær og tilbehør. Frakten er billig og du får varene på døren, TENK DET !

Så en t-shirt der med teksten : Your boyfriend thinks im hot !!

Men snill som jeg er kjøpte jeg ikke den . Men sjekk ut butikken.

Antar det skulle være sportsdirect.com og ikke sportdirect.com du mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om en plass man kan kjøpe ordentlig treningsklær uten at en bukse koster 800 kroner?

Jeg bestiller mine treningsklær på Sko og mote på nett | Nye kolleksjoner hos ZALANDO. De har merker som Casall, Nike, 2XU osv. Har sjekket litt rundt når det gjelder priser, og Zalando har veldig gode priser. Nå skal det sies at du sikkert klarer å få klær billigere fra utlandet, men jeg syns Zalando er greit i og med at de har gratis frakt, og gratis retur om du ikke er fornøyd eller vil bytte feks. størrelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...