Gå til innhold

Hei! Trenger hjelp fra alle dere supermennesker!!!


Kristian86

Anbefalte innlegg

hehe! la merke til at flere andre her inne hadde det som kalles "lav truseføring´så tenkte jeg skulle gjøre det samme ,lol. når det kommer til sol er det helt uaktuelt(har twilight-rollespill annenhver søndag, så da passer det dårlig med tan!)

men uansett, takk til dere andre for svar! tar gjerne imot flere tips, og comments på bildet åsånn!!

Attedetvaaaar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe! la merke til at flere andre her inne hadde det som kalles "lav truseføring´så tenkte jeg skulle gjøre det samme ,lol. når det kommer til sol er det helt uaktuelt(har twilight-rollespill annenhver søndag, så da passer det dårlig med tan!)men uansett, takk til dere andre for svar! tar gjerne imot flere tips, og comments på bildet åsånn!!

Haha, jeg humrer og ler meg halvt i hjel her. Denne tråden er jo helt åpenbart en spøk. Men veldig søtt av dere som har lagt ut forslag til treningsprogram til han og slik da:thumbsup:

"Når det kommer til sol er det helt uaktuelt(har twilight-rollespill annenhver søndag, så da passer det dårlig med tan!)"

Hahahaaaha! Fint avbrekk i min eksamenslesing dette:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Og må bare si, eg har hatt ett bilde på netthinnen i hele dag! Og når eg fikk se hele bildet ble det ikkje akkurat bedre!

FAAAEN!

Haha, og jeg som syntes synd på stakkaren. Aldri sett måte på motsatt v-rygg..

hahah,aaaah. man får det ikke mer morro enn man lager selv. kjipt at jeg ble avslørt så tidlig, hadde mye mer i vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...