Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden Fitnessbloggen til tider har ganske voldsom trafikk, så har vi også en del avanserte løsninger for å holde alt raskest mulig. Dette kan til tider gi rare feil fra mellomlagringssystemer og lignende, som vi ikke uten videre ser før noen rapporterer de.

Dette er rett å slett en påminnelse om å si ifra når noe ikke virker som det skal (eller pleier). Uansett om det er feilmeldinger, eller funksjoner som i spesielle situasjoner virker tregt. :)

Og hvis noen ikke skulle få brukt forumet i det hele tatt, så har dere meg alltid her: Espen Espelund | Facebook

post-1-14440882403186_thumb.jpeg

Fortsetter under...

Skrevet

Når man limer inn bilder fra linker (den lille bilderuten med et tre, i stedet for å laste opp fil), og krymper bildet etter å ha puttet det i innlegget, så blir det like stort igjen når man poster innlegget. Noen måte å få det til å faktisk forbli i den størrelsen man vil? Vet ikke om dette er bugg, men det er irriterende :p

Annonse

Annonse

Skrevet

jeg syntes uansett det har vært mindre problemer her enn på treningsforum.no. Jeg liker forsåvidt begge sidene da!:) hehe

Men slitt litt med innlogging, og feilmeldinger der ang man skal skrive der. Aldri vært noe styr her det:) good job hehe:)

Skrevet

Hvis det er mange likes på et innlegg, og man skal se hvem det er, så kommer det av og til opp "utenfor" skjermen. Man må på en måte bla ned for å se resten, men så blar den ikke? Jeg er elendig i å forklare... Men ja :p

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...