Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 2.5 måneder på Elixia /Pga sommerferie. Har jeg konkludert med at jeg aldri skal tilbake til et slikt helvet igjen. Om disse enkle reglene ville blitt fulgt, så er det bare prisen som står i veien for at jeg vil eksponere meg frivillig til et slikt helvete igjen.

Klart dette er en lang rant, men kanskje du kjenner deg igjen, eller det får deg til å tenke deg om en gang til, før du øser ut penger til Elixia/Sats etc.

- Prating gjøres før og etter trening. Når jeg har glemt headsettet mitt, så vil jeg ikke høre om hvordan du spydde på nachet i går, eller hvor deilig hun dama du fikk med deg hjem i går var. Kompisen din kan heller trenge litt veiledning på knebøyen, istedenfor 10 minutter med skravel mellom hvert sett. Det står også vanligvis folk i kø, da to knebøyrack på 200 personer er meget lite.

- Singletter som dekker 10% av overkroppen din, bør bli liggende hjemme, evnt et sted der du aldri finner den igjen. Missforstå meg rett, en vanlig singlet, med litt lufting øverst på brystet er ok, men når jeg kan se ryggraden din, så er den enten for stor, eller bare litt for "slutty" (Nippleshow)

- Skal du kle av deg i garderoben, så ta nå å gjem deg innerst i hjørnet, ikke tving alle som skal speile seg å måtte stå 10 cm fra den nakne, gammle, skrukkete, ille luktende kroppen din.

- Det er ikke kult å spørre hvor mye en person har igjen, MIDT I LØFTET. Det er ikke kult å spørre hvor mye en person har igjen, MIDT I LØFTET. Det er ikke kult å spørre hvor mye en person har igjen, MIDT I LØFTET.

- Musikken på et treningsenter bør det være litt liv i (Ja jeg snakker til dere på Elixia, mye av det som blir spilt gjør meg søvnig)

- RYDD OPP ETTER DEG. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lesset av vekter for en eller annen idiot.

- Det er typ to knebøy racks pr senter, curlsa kan utføres med en EZ stang. (Lambertseter har faktisk 3, props!)

- Flexing i speilet er ukult, flexing i baris i garderoben er hakket verre. Når jeg er i garderoben, så ser jeg helst at jeg blir eksponert for så lite hud som overhodet mulig.

- Spør alltid om du kan ta vektskiver som ligger rett ved side av en stang, som tydeligvis blir brukt til markløft. Jeg har brukt 5 minutter på å finne dem, og lagt dem klare, da ser jeg helst at de ligger der til jeg er ferdig. Evnt så kan du spørre om du kan få låne dem.

- Svetter du? Bra! Tørker du benken etter deg?

- VANN, det hadde vært fint om nærmeste vannkilde var innenfor pause radius. Det er litt tungvindt å drikke fra 1.5l flasker.

- Man kan bli for stor (Just sayin)

- 99% av PT samtalene jeg har overhørt, har vært på grensen til uforsvarlig, evnt på grensen til uforsvarlig bruk av kundens tid. Så mitt tips til dere; Ikke bruk penger på PT`er fra Elixia, om du ikke har en stor trang for å lære deg kvartbøy, no arch benkpress, dog sledge? (Mange pter som får kundene sine til å trekke dem i tau rundt om kring på gymet.. Listen er lang.

-

- Gutter som jenter, det er lov til å stirre på fine pumped up kropper. Slutt å whine om det på forumet, det er så naturlig som det kan få blitt.

Jeg vil ikke si jeg har trukket noen av disse problemene/irritasjons momentene lengre enn fortjent. De er alle problemer jeg sjeldent ser på student senteret der jeg studerer.

Fortsetter under...

- Det er ikke kult å spørre hvor mye en person har igjen, MIDT I LØFTET. Det er ikke kult å spørre hvor mye en person har igjen, MIDT I LØFTET. Det er ikke kult å spørre hvor mye en person har igjen, MIDT I LØFTET.

- Musikken på et treningsenter bør det være litt liv i (Ja jeg snakker til dere på Elixia, mye av det som blir spilt gjør meg søvnig)

- RYDD OPP ETTER DEG. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lesset av vekter for en eller annen idiot.

Disse her punka er like på alle elixia gitt...

Var rett før jeg holdt på å klabbe ned en liten idiot som skulle distrahere meg for å få hjelp til å stille inn benken mens jeg sto med full musikk og i et løft. Men tror ikke han kommer til å gjøre det igjen :)

- Skal du kle av deg i garderoben, så ta nå å gjem deg innerst i hjørnet, ikke tving alle som skal speile seg å måtte stå 10 cm fra den nakne, gammle, skrukkete, ille luktende kroppen din.

Jeg vil ikke si jeg har trukket noen av disse problemene/irritasjons momentene lengre enn fortjent. De er alle problemer jeg sjeldent ser på student senteret der jeg studerer.

Altså, jeg er enig med deg i mange av punktene... MEN grunnen til at man har garderobe er for at folk skal kunne skifte før og etter trening, om man skal skifte så må man nødvendigvis kle av seg først...Så her kan den som skal speile seg gjerne vente til den andre har fått på seg klærne igjen om det skulle være et problem at noen kler av seg.

Om folk sprader rundt nakne i garderoben så er det en helt annen ting, det er bare sjenerende for alle.

Not sure if trolling or serious :banghead:

Skal ikke så mye til å provosere deg skjønner jeg? Drit i om folk snakker, det er opp til deg om du vil høre på dritten de har å si ELLER om du vil fokusere på ditt og trene. Klarer du ikke det er det et godt tegn på at du har feil fokus.

Gjemme seg innerst i et hjørne for å kle av seg? You mad?! jeg kler gjerne av meg foran speilet. Kjører gjerne en dobbel biceps foran speilet også ! Neida, gjør ikke det , eller gjør jeg? :eek: Jeg syntes det blir litt drøyt at man skal gå i et hjørne for å kle av seg.

Jeg er enig i det med svææær nipplesinglet.

Musikken er kanskje kjedelig, men det er fordi man skal tilfredstille de fleste som er der best mulig. Vet ikke hva du hører på, men om du digger heavy dubstep og heavy metal / death metal som meg sier det seg selv at de ikke kan spille det på Elixia. Syntes du det er ille får du ha med egen musikk. Har du glemt musikk klarer du fint å ha såppas fokus at du glemmer musikken.

Trudde det var normalt med 1,5 liters flaske på trening jeg? drikker lett 2 sånne på en trening. Bedre enn å trøkka trynet ned i en vask.

Svette benker har jeg forståelse for at folk reagerer på. Personlig bryr jeg meg ikke, men vasker benken hvis jeg selv har brukt den.

Jeg er VELDIG enig i at folk er dårlig til å rydde etter seg, men man får bare se positivt på det. Blir litt trening ut av det også :D

Det finnes MANGE dyktige PT i Elixia, dessverre er det generelt mange dårlig PT. Uansett hvor du går. Syntes det blir feil av deg å si at alle er ræva.

Annonse

- Singletter som dekker 10% av overkroppen din, bør bli liggende hjemme, evnt et sted der du aldri finner den igjen. Missforstå meg rett, en vanlig singlet, med litt lufting øverst på brystet er ok, men når jeg kan se ryggraden din, så er den enten for stor, eller bare litt for "slutty" (Nippleshow)

- Flexing i speilet er ukult, flexing i baris i garderoben er hakket verre. Når jeg er i garderoben, så ser jeg helst at jeg blir eksponert for så lite hud som overhodet mulig.

Jeg trener i sånn her på Elixia, u mad son?

[ATTACH]51968[/ATTACH]

Flexer også i baris innpå elixia som er hakket værre enn inne i garderoben regner jeg med?

come at me hater! :D

post-5623-14440879946673_thumb.jpg

quote]

[ATTACH]51968[/ATTACH]

Flexer også i baris innpå elixia som er hakket værre enn inne i garderoben regner jeg med?

Hahahaha, you mad bro ! Neida, du har en bra fysikk. Så det går bra. Men litt kjipt hvis man ser ut som en slitt og slapp sakkosekk

[ATTACH]51968[/ATTACH]

Klart det plager meg at bamsefar jobber opp validerings-krukken, fra mennesker som ønsker å trene, og ikke bli påtvunget en svett halvnaken mannekropp.

Klart det plager meg at bamsefar jobber opp fyller-krukken, fra mennesker som ønsker å trene, og ikke bli påtvunget en svett halvnaken mannekropp.

Hva med at du konsertrerer deg om deg selv istedet for hva de andre gamlingene driver med eller hva folk har på seg?

Stop being a sad cunt.

Du er sikker en slik en, som ikke ville hatt noe imot at fyren ved siden av deg på eksamen, satt halvnaken og lukter mugg. Eller at fyren ved siden av deg på flyet til Thailand sitter i boksern og spiser muggen ost. Jeg derimot, vil helst se meg frabedt av overeksponert hud, da spesielt når det kun er for å vise seg frem. Da dette oftest også forekommer fra folk med lav selvitllit, har jeg ingen ønske om å bli en påtvunget moral booster.

Annonse

I dag var det noen som fant en CD med Bjørn Eidsvåg i spilleren...

Hallo...? Er det mulig?

AC/DC reddet økten og Bjørn - "Eg kan' kje løfta for deg, men eg kan løfta me' deg" - Eidsvåg, han er heretter bannlyst i BSKs lokaler.

:)

Blir for dumt med jantelov på treningssenteret.

Folk som er stolt over kroppen sin må få lov til å være det. Tenk på alt det harde arbeidet de har lagt inn!

Om folk vil vise hud, så får de vel gjøre det. Hvis dere syns det er ille med litt hud, så slutt å stirr?

De færreste treningssenter tillater at folk løfter i underbuksa. Men om man løfter på skjorta og kikker på egne muskler, så forstyrrer ikke det meg. Jeg er opptatt med å trene selv!

Hvis du er på et treningssenter og er mer opptatt av alle de som er bedre trent enn deg, så har du feil fokus.

Du mener folk med lav selvtilit viser mer hud?

Makes sense bro.

De største slutsa på byen sliter ofte med lav selvtillit, og de skal jeg si deg - viser mye hud. Så ja, det er noe i det.

De største slutsa på byen sliter ofte med lav selvtillit, og de skal jeg si deg - viser mye hud. Så ja, det er noe i det.

Ikke om du sammenligner med alle de som viser lite hud pga de er missfornøyd med kroppen, greit fler av de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...