Gå til innhold

fred1992

Medlemmer
  • Innholdsteller

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om fred1992

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 03. aug. 1992

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Føler med deg, alt av smerter er så frustrerende, spesielt når det går utover styrken og ting man gjør for å få det til å bedre seg ikke hjelper stort :/ Jeg har kjørt noe som kalles for frekvensprosjektet, googler du det finner du sikkert litt info Er varianter av benk, markløft (sumomark for meg) og knebøy 6 dager i uken i tre måneder. I mitt tilfelle har jeg en feeling av at jeg egentlig ikke tåler så høy frekvens, i hvert fall ikke nå. Kanskje om noen år, for etter 7 uker var styrken på topp, jeg følte meg knallbra og alt gikk fint. Utover i uke 8-9 begynte lårsmerter (rett og slett
  2. Takker for knallbra utfyllende svar Tenker å kjøre en del lett 3-4 sek eksentrisk benk fremover og en del litt høyere repranger enn jeg har gjort i det siste. Men ja, høyfrekvens er ikke for pingler... Har fått en del andre vondter av det også, men hører vel med når man trener så mye det samme hele tiden. Hvordan har du selv fått trøbbel med brystet?
  3. Ja, skjønner det du sier. Har prøvd å kjøre litt rolig eksentrisk benk nå, type tre-fire sek ned til brystet. Fikk gangsperr i brystet for første gang på lenge, omtrent der jeg har vondt, eller litt lenger inn på brystmuskelen. Har jeg gjort noe riktig da? Ellers så får jeg bare gangsperr fordi jeg ikke har kjørt eksentrisk på 100 år.. Men prøver å fokusere på å holde spennet i brystet på en måte, slik du beskriver. Vanskelig å få til
  4. Kan ikke si jeg skjønte noe særlig, nei. Før det siste du sier, men hvordan jeg skal få dette til i benkpress vet jeg ikke.
  5. Hei Har trent styrke i en del år, begynte med trening mer rettet mot styrkeløft for en del måneder siden. Kjørte igjennom et høyfrekventprogram (seks treningsdager i uken), altså mye benk, mark og bøy. Mot slutten av det 3-mnd lange programmet begynte smertene i høyre bryst. Etter hvert begynte det i venstre også. Holdt på slik en stund, ble verre og verre, da jeg ikke klarte å få meg selv til å roe ned treningen. Makset på slutten av programmet, roet ned benktrening etter dette. Maksingen skjedde på nyttårsaften. Nå har jeg trent benk maks 7-8 ganger etter dette, men smertene går fortsat
  6. Hvordan stabiliserer jeg bekkenet? Prøver å simulere dette selv stående på badet uten vekter, men skjønner ikke helt hva jeg bør gjøre. Og for svai brystrygg, mener du jeg svaier ryggen for mye igjennom løftet?
  7. Når du ser på bøyen min, tenker du umiddelbart på noe du mener jeg bør jobbe med? Eller er det vanskelig å si uten å undersøke meg?
  8. Forbasket, trodde teknikken min var grei. Skal lese artikkelen, denne du mener?: http://treningogrehab.no/helhetlig-syn-kneboyproblemer/
  9. Ja, prøver det i morgen Video av 170kg bøy fra juni. Dette var maksing.
  10. Kan spørre der ja, takk for tips Skal prøve den strikkøvelsen i morgen, har ikke tilgang på strikk i dag. Hvordan utfører jeg dette?: "...release av pectineus før hver beinøkt." Skal sjekke opp Ørjan Lie, takk for tips Er det dette du mener er release av pectineus? Prøvde dette, gjør vondt om jeg går for langt ut med beina (for mye hoftefleksjon?), men ellers kjenner jeg ikke noe. Føler ikke jeg blir verre av det. Godt spørsmål, hva vil det si egentlig? Kan legge ut en video av når jeg bøyer litt senere
  11. Hmm, okei, tror jeg gjør det noenlunde sånn du beskriver det Ja, får se hva Kjetil her sier, virker som han har peiling Får håpe noen øveser hjelper meg nå, begynner å bli veldig lei dette her 😢
  12. Ikke sår ellers i skrittet, nei. For å sjekke om lysken er svak, hvordan går jeg fram da? Mye strekkøvelser ja, gjør bare veldig vondt å utføre. Fått lite tips om at jeg bør styrke området som er vondt.
  13. Har egentlig ikke prøvd noe slikt nei! Prøvde nå, og kjenner jeg blir sliten av det i området der det gjør vondt, så er kanskje ikke så dumt. Tusen takk for tips, skal gjøre det hver dag framover og se hva som skjer Men om jeg skjønte det helt rett, du sitter på kanten av en stol og vipper kneet litt utover? Slik at du løfter foten med "brei beinstilling" på en måte?
  14. Hei, lagde en egen tråd om dette så jeg ikke plager alle andre i denne tråden. http://forum.fitnessbloggen.no/topic/34539-hoftelyskesmerter-som-aldri-går-vekk/
×
×
  • Opprett ny...