Raptorial Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Tok pull-ups så hardt at jeg slo hull i hodet Aurelius, SlayerDad, langaard og 2 andre 5 Siter
FatUnicorn Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Tok pull-ups så hardt at jeg slo hull i hodet Imponerende! Raptorial 1 Siter
SlayerDad Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 God bedring! kill me, kill me now! neida. og takk. Prinsesse 1 Siter
AmandaM Skrevet 2. april 2015 Skrevet 2. april 2015 Fire dager fri og jeg klarer ikke se noe annet i det enn at om fire dager må jeg tilbake på jobb. Samme her, så utrolig tåpelig! Siter
LadyRainicorn Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Har en matteprøve på tirsdag som kommer til å gå jævlig... Gruer meg Siter
Aurelius Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 @Ventator ; De eneste grensene som finnes er de du setter selv. Om TEW klarer å finne kongeformen, så klarer du det og! Jeg tror på deg(: TEW 1 Siter
TEW Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Jeg er for deprimert og har for mye sosial angst til å fortsette med treningen og kostholdet. For å få opp humøret må jeg gå på anti-depressiva og det gjør vektnedgang umulig. Dessuten er det grenser for hvor flott man blir som 40 åring om man er slank og muskuløs. Man er fortsatt en gammel jævel. You can put lipstick on a pig but it's still a pig. Drit i slank og muskuløs, tenk heller sunn og sprek. Fysisk overskudd gjør deg bedre rustet til å håndtere psykiske påkjenninger. Og det er bedre å være en sprek gammel jævel, enn en 20 år gammelt hjerteinfark kandidat! FatUnicorn, langaard, FitFish og 2 andre 5 Siter
SlayerDad Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 fortsatt man flu. fikk ikke slappet av på dagen. Og nå er besøket her. noe som er hyggelig, men jeg vil aller helst under dyna. ikke har jeg smakssans heller så lammelår etterpå er bortkastet. vin likeså. og spist jævlig lite i dag. tjoho lzm. Broseidon og FatUnicorn 2 Siter
FatUnicorn Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Må på godis-rehab. Igjen. Aurelius og Broseidon 2 Siter
Anreka Skrevet 4. april 2015 Skrevet 4. april 2015 Syk på bursdag=( potte tett i nesa, og ingen smakssans = meningsløst med godteri og sushien som jeg hadde gleda meg til (ble noe annet med mer smak i i stedet) Ojive, Aurelius og Broseidon 3 Siter
LeanMachine Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Borte fra fitnessbloggen i 5 dager. 53 nye varsler. Siter
Indiska Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Fiksa påskeegg til Tamadeus som nekter å spise det fordi "vil ikke ha fatgainz". Skam deg vildee, Broseidon, Aurelius og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.