Gjest =xXx= Skrevet 25. februar 2015 Skrevet 25. februar 2015 Etter DEN dagen i går.. så kommer det faen meg snø. SNØ!! Sympati fra meg på den. Forbanna dritt, så er det måking og faenskap. Ski og dritt:( Siter
fitflyer Skrevet 25. februar 2015 Skrevet 25. februar 2015 I bilen på vei til å jobbe overtid så får jeg en diger jævla bolt i dekket.. den lager ikke bare hull i banen (som kan repareres/plugges).. neida, bolten er så lang at den lager et forjævlig digert hull i siden på dekket også. Og alle vet jo at nye biler ikke leveres med reservehjul & jekk, så da måtte jeg hjem for å finne frem sommerdekk og jekk, og bytte og skru og.. AKKURAT hva jeg trengte nå i dag. FML! (ja, og så er jeg fortsatt på jobb) Aurelius 1 Siter
Gjest =xXx= Skrevet 25. februar 2015 Skrevet 25. februar 2015 Forresten. Freia har kommet med ny melkesjokolade som har i biter av Japp. Faen… Siter
Aurelius Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Jeg holder på å bli syk. Faen. Har ikke tid til å bli syk! fitflyer 1 Siter
Bompi Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Eksamen i morgen, og ligger så innihelvete dårlig an. Siter
Sephania Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Endelig ferdig med middag, lasser halvparten oppå fatet mitt, også detter hele fatet på golvet, og hele sulamitten må kastes... Hva skal jeg liksom spise nå! Like før jeg tramper av gårde og kjøper kebab... Siter
vildee Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Meg: (sier noe til broren min) Mor: ka sa du?? Meg: ingenting Mor: HÆ?! DU MÅ SNAKK HØGAR! Meg: jammen jeg snakka ikke til deg Mor: HÆÆ? Meg: JEG SNAKKET IKKE TIL DEG Mor: HYSJ! ITJ ROP SÅ GÆLI! #drepmeg FitFish, LeanMachine, FatUnicorn og 4 andre 7 Siter
LeanMachine Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Meg: (sier noe til broren min) Mor: ka sa du?? Meg: ingenting Mor: HÆ?! DU MÅ SNAKK HØGAR! Meg: jammen jeg snakka ikke til deg Mor: HÆÆ? Meg: JEG SNAKKET IKKE TIL DEG Mor: HYSJ! ITJ ROP SÅ GÆLI! Hørtes kjent ut gitt! Siter
FatUnicorn Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Åh, denne hodepinen dreper meg Og jeg savner kontakt med et par venner. Har prøvd, men får ingenting tilbake, så da er det vel ikke vits. Siter
FatUnicorn Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Da er det kanskje like greit og? Trist, men en fortjener venner som bryr seg:) Ja, er det jeg også har kommet fram til. Siter
LeanMachine Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Da er det kanskje like greit og? Trist, men en fortjener venner som bryr seg:) Akkurat! Hvorfor samle på mennesker man må dra på, når det heller finnes de som ønsker å ta vare på DEG Pedrikke 1 Siter
Sephania Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Åh, denne hodepinen dreper meg Og jeg savner kontakt med et par venner. Har prøvd, men får ingenting tilbake, så da er det vel ikke vits. Sånne skal man bare slutte å bry seg om, de er ikke verdt det! Siter
fitflyer Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Noen har rappa Gym2000-beltet mitt, som jeg glemte igjen i trimrommet på jobben. Karma will get you... Siter
fitflyer Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Jeg holder på å bli syk. Faen. Har ikke tid til å bli syk! Man flu. The worst disease ever. SlayerDad og Sexylubben83 2 Siter
Net88888 Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Føler meg forferdelig. Just one of those days. Også må jeg kutte ut alt med gluten i ett par uker for å se om magen gjør mindre vondt. Akkurat nå som søsteren min skulle lage sveler til meg ): Edit: har brukt så mye av fritiden min på å prøve å hjelpe folk. Og så klager de bare på at det ikke er bra nok?! Faen heller. Da får de bare ha det så godt. Drittlei! Siter
Exposure Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Sportsånden i langrenn er ikke hva den en gang var: Ojive, FrkDiaz, miaheart og 4 andre 7 Siter
LadyRainicorn Skrevet 28. februar 2015 Skrevet 28. februar 2015 Den følelsen når man angrer på noe man ikke gjorde. Aurelius og rudboy 2 Siter
Gjest =xXx= Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Nu snør det bættere! Kjæm itj våren snart? Hæ? Hm? He? Mheh…? Siter
Tonje_86 Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Inb4 veldig synd i meg! Månedens negative... Ryggen/ræva blir aldri bedre, bare verre Kan ikke ligge på rygg for da klemmes noe rumpen, kan ikke trekke pusten skikkelig uten at det gjør vondt, kan ikke bøye meg uten å få kink eller strømming ut i foten som også finner det for godt å bare gi etter plutselig når jeg går feks. Alt forplanter seg opp i nakken/skuldre og gjør at armene begynner å prikke. Jajaja... Sånn går nå dagene og jeg prøver å late som alt er bra så det kanskje bare forsvinner en vakker dag Trenger å vinne i lotto så jeg kan dra til behandling som funker. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.