Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I bilen på vei til å jobbe overtid så får jeg en diger jævla bolt i dekket.. den lager ikke bare hull i banen (som kan repareres/plugges).. neida, bolten er så lang at den lager et forjævlig digert hull i siden på dekket også. Og alle vet jo at nye biler ikke leveres med reservehjul & jekk, så da måtte jeg hjem for å finne frem sommerdekk og jekk, og bytte og skru og..

AKKURAT hva jeg trengte nå i dag.

FML! :banghead:

(ja, og så er jeg fortsatt på jobb)

Annonse

Annonse

Føler meg forferdelig. Just one of those days.

Også må jeg kutte ut alt med gluten i ett par uker for å se om magen gjør mindre vondt.

Akkurat nå som søsteren min skulle lage sveler til meg ):

Edit: har brukt så mye av fritiden min på å prøve å hjelpe folk. Og så klager de bare på at det ikke er bra nok?!

Faen heller. Da får de bare ha det så godt. Drittlei!

Inb4 veldig synd i meg! Månedens negative... Ryggen/ræva blir aldri bedre, bare verre -_- Kan ikke ligge på rygg for da klemmes noe rumpen, kan ikke trekke pusten skikkelig uten at det gjør vondt, kan ikke bøye meg uten å få kink eller strømming ut i foten som også finner det for godt å bare gi etter plutselig når jeg går feks. Alt forplanter seg opp i nakken/skuldre og gjør at armene begynner å prikke. Jajaja... Sånn går nå dagene og jeg prøver å late som alt er bra så det kanskje bare forsvinner en vakker dag :p

Trenger å vinne i lotto så jeg kan dra til behandling som funker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...