Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg henger meg på ønsket om torsdag!

Mastergradseksamen i morgen. Hvilket innebærer 30-45 min lang presentasjon av oppgaven min først, og så 2 timer +++ muntligeksamen/"samtale om oppgaven". Hnnngh. :sick:

Lykke til! Heier på deg!:D

På siste tur med flyttelasset i går dro jeg på meg et ribbeinsbrudd. Typisk når jeg har muligheten til å trene igjen... Hvor lenge må man ta det rolig ved ribbeinsbrudd???

Jeg er ingen lege, men jeg ville vært forsiktig med øvelser ala boksing eller benk-med-sprett-på-kassa , ihvertfall. Har du vurdert å høre med med en lege/fysio?

På siste tur med flyttelasset i går dro jeg på meg et ribbeinsbrudd. Typisk når jeg har muligheten til å trene igjen... Hvor lenge må man ta det rolig ved ribbeinsbrudd???

Jeg brukte type fire måneder, men det var tre ribbein. God bedring!

Annonse

Tror det kommer an på bruddet. Dra til legen og ta røntgen av det. H*n kan sannsynligvis gi deg et hakk mer presist svar enn noen her inne.

Har fått dobbeltsidig, multippel ondsinnet bicepskreft etter å ha lest all brosciencen og svadaen inne på "Norwegian Athletic Forum" på Facebook.

Haha, måtte bare melde meg inn i den gruppa, og jeg har nok fått påvist kreft og mye annet svineri. Herregud :D

Annonse

Kan gi deg en liten smakebit:

"Hei treng hjelp skal gå opp i vekt men har ikke tid til å trene vær dag. What to do?"

:cool::D

Jeg prøvde ihvertfall å bidra litt i den tråden, så håper det jeg sa ikke var FOR på trynet?

Aurelius og wingeer har vært hos legen i dag, og han sa det samme, ta det rolig og prøv meg frem. Han nevnte også at smertene blir verre og verre de neste to ukene. Gleder meg ikke for å si det mildt. Men han sendte meg ikke til røntgen.

FitFish Takker. Det var ikke det verste bruddet, og bare i et bein, så slipper muligens billigere unna enn det du gjorde da ;)

Raptorial økende smerter i 2 uker er noe jeg ser frem til. Not. Burde vel være tøff å si bring it on, men dropper det. Det flaue er at jeg to sekunder før sa til dama at man aldri skal holde en nys inne, for så å trøkke til å brekke ribbeina

Burde nesten poste i dagens glade at jeg kan fungere som stedfortredende lege ved bruddskader (y)

(utelukkende basert på at jeg og nevnte lege var enige om smerteforløpet)

Jeg skal aldri gå til en lege igjen. Fra nå av er det du som er legen min ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...