Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter to dager med mengder crappy mat, lite søvn og mye bilkjøring er jeg skikkelig sliten. Jeg er uggen i formen og føler meg fyllesyk, men kom meg på trening og gjennomførte. På slike dager trenger jeg en klem. Eminator?

11.30 i dag etterlyste jeg en klem, og jeg har enda ikke fått en!!

min kjære due. mega ultra stooor bamsekleemmmz <3

reiste på jobb 07. kom hjem nå:)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nop du er ikke den eneste. Fortsatt ikke ståttt opp og snart ferdig med en sesong av how i met your mother.

Elixia har stengt og.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste!! Elixia er stengt her også (helvedde), så Hank Moody er mitt fantastiske tidsfordriv ;-) Anbefaler modern family hvis du ikke har sett det ;-)

Hadde helt glemt at det var 17mai så jeg hadde gleda meg til vanlig lørdag med shopping og cafe jeg. Så jeg ble hjemme, glemte å handle i går så hadde kun grønnsaker og kesam :p

Trodde jeg skulle holde ut til jeg kunne dra på joker, men der var det selvsagt søkkefult med folk. Så jeg dro å trente. Dritsulten. Fin treningsøkt. Men det er nå så for nå sitter jeg her med en burger og smågodt.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste!! Elixia er stengt her også (helvedde), så Hank Moody er mitt fantastiske tidsfordriv ;-) Anbefaler modern family hvis du ikke har sett det ;-)

Hehe ja:p har sitt alt av modern family, og nå er det sesongavslutninger på alle mine serier så var på tide med noe nytt :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...