Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men drt var fylt av godsaker som man må til sverige for å få samt at det er mitt fine håndlagde påskeegg med drage og føniks på, ikke sånt stygt påskeegg som alle butikkene selger og som i tillegg ikke tåler en trøkk:(

Kilpis næste

Gjest MrWednesday

Dro inn til byen med bilen i dag kl 08:30 for å få den rakkrenset og polert. Dro på trening og gikk etter det bare å sosa rundt på sentrene frem til kl 13:30 da jeg ble oppringt med beskjed om at han som skulle gjøre jobben var blitt syk så de fikk ikke gjort det i dag likevel. Irriterende... (n)

Annonse

Annonse

Jeg har flyttet hjem til mamma etter noen år alene i 75m2. Enough said. :cry:

Er ikke dette KJEMPEGREIER? Klær vasket og brettet, middag på bordet og dorullen henger seg magisk opp?

Hilsen ei som ikke helt mestrer disse voksentingene (mamma vasker fortsatt klærne mine :) )

Er ikke dette KJEMPEGREIER? Klær vasket og brettet, middag på bordet og dorullen henger seg magisk opp?

Hilsen ei som ikke helt mestrer disse voksentingene (mamma vasker fortsatt klærne mine :) )

Det er ikke slik ting fungerer her i huset :yuck:

(Jeg mestrer ikke helt disse voksentingene heller, men det forventes at jeg gjør det :p )

Sykt nedsig å trene med 70 kg mindre i markløft enn man pleide.

Ellers sykt nedsig at man har fått påskeegg av alle man kjenner og føler en trang for å få "spist unna" fordi man har tvangstanker om at huset ser rotere ut.

Jeg ser du bor i Bergen. Gi påskeeggene til Robin Hood-huset :-) Eller til et asylmottak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...