Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillesøsteren min på 17 blir mobbet så mye at hun sannsynligvis ikke kommer til å klare å fullføre vg1. I tillegg har hun endt opp med selvmordstanker av all mobbingen, og skolen bagatelliserer problemet. Dessuten har hun lærevansker som gjør det vanskelig for henne å henge med på skolen.

Jenter på den alderen er noen svin. Mobberene skulle hatt kless…. :mad:

Fortsetter under...

Lillesøsteren min på 17 blir mobbet så mye at hun sannsynligvis ikke kommer til å klare å fullføre vg1. I tillegg har hun endt opp med selvmordstanker av all mobbingen, og skolen bagatelliserer problemet. Dessuten har hun lærevansker som gjør det vanskelig for henne å henge med på skolen.

Jævla svin!

Gi en storstor klem til søsteren din!

Skolen burde fått nyhetene på døren, med spørsmål om hvorfor de ikke kan ta tak i det, og i tillegg gått rett på foreldrene til de som mobber.

Enig i kommentaren til Gamlebyen, Jævla svin!

Skolen burde fått nyhetene på døren, med spørsmål om hvorfor de ikke kan ta tak i det, og i tillegg gått rett på foreldrene til de som mobber.

Enig i kommentaren til Gamlebyen, Jævla svin!

Foreldre til mobberene har blitt kontaktet, mobberene har blitt konfrontert av foreldrene mine, og foreldrene mine er i møte med skolen akkuratt nå faktisk fordi de ikke har gjort en dritt utenom å bagatellisere. Så jeg håper de finner en løsning på det.

Forstår ikke hvordan folk kan være så utrolig ekkle mot hverandre, eller å ikke bry seg når andre blir mobbet. Leste en av facebook-meldingene hun ene hadde sendt søsteren min etter foreldrene mine hadde snakket med foreldrene hennes der hun foreslår at de later som om de er venner på skolen for å unngå bråk… Altså, hallo? :huh:

Det er så forferdelig når mobbing oppstår på den måten, og så er det som regel alltid offeret det går utover også. Både psykisk og "fysisk" med tanke på at det ofte er de som må bytte skole/dropper ut av skolen. Heier på søsteren din, og håper alt ordner seg for henne. atlantean

Annonse

I dag har jeg ingenting å poste i "dagens glade" for å si det slik. Er sliten og trøtt, har vondt i hodet, føler meg ekkel og syk, men holder meg likevel ikke hjemme, fordi jeg er redd for sykefravær. Har også treningsfri i dag selv om jeg har mest lyst til å få ut litt frustrasjon over fotooppgaven jeg sliter med. Har dårlig matlyst, dårlig hårdag, dårlig sminkedag, en ny kvise på haken som er innforjævlig vond, har vondt i hele kroppen og på toppen av det hele regner det masse. Gleder meg til å legge meg igjen i kveld.

Annonse

Spiser ikke godteri eller pizza. :)

Finner noe å spise, men har ikke lyst på det for bleh.

Poenget var kanskje ikke de konkrete eksemplene, men det er litt sånn...når jeg er matlei, så går jeg utenfor mine A4-rutiner mtp mat, hva som er sunt, makroer, osv osv osv. Jeg bare kjøper det jeg kunne ha godt tenkt meg å spise akkurat nnnnNUH. Gjør du det et par ganger, så er det en sjanse for at du slutter å være matlei :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...