Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mareritt i natt :( Så natt nr 2 hvor jeg ikke har sovet så mye.. 12 timer jobb i dag og i morgen 8 timer jobb torsdag etterfulgt av 8-9 (kanskje 10 avhengig av kø) kjøring :barefoot: Og jeg er sliten bre av tanken :lol: Også bli mer fattig på fredagen :cool: (ga bilen... igjen...)

Annonse

Annonse

Jeg er så støl i beina etter mandagens beinøkt, at jeg har mest lyst til å grine hver gang jeg må reise meg eller sette meg..

Det negative er at jeg egentlig har såå mye å gjøre som innebærer mye hit og dit, men jeg har sett meg nødt til å streike. Ut på tur med hundene er det eneste som får meg ut av sofaen nå..

GRRR.

kort histore- trente nå ista. holder på med benkpress, 100x 10..120 x 10,140 x 9. 145 x7,150 x 6....løfter opp 155...presser 1,2,3..i det eg skal presse 4 gangen- kommer en Idiot og skal ha den 2,5 kg vekta som ligger under meg- distraherer meg...mister stanga på magen...:mad::mad: måtte rulle den ned :mad:

så videre til markløft

170x10.180x10.190 x 10, 200 x 8, løfter 210 x 5---i det eg setter fra meg stanga står en klyse jævel og kaller meg Gorilla! :mad::mad::mad:

hva skal man gjør da? gå bort opg bitchslappe fyren til neste dag?

nei, gjor det enkelt. "greeeeit, gorilla you want, gorilla you get" satt på 220- løfta den(ny pers), økte til 230- løfta den(ny pers) , satt på 240- løfta den med xD ny rekord i markløft- sa ikke noe til han men tenkte" Bro- thank you for pissing me off, and gimme fuel for my fireeeeeeee " :D

Facebook, bloggar, folk i media....AT DET FINNEST SÅ UTRULEG MANGE TANKELAUSE FJOLS er ikkje til å fatte og begripe!!:eek::mad::(

Misser trua på menskeheita. At ikkje folk veit kor MATEN kjem i frå ein gong!

Kva skjedde med logisk tankegong? Kvifor må folk ha "ekspertuttalelsar" for å tru på ting? At heilt naturlege ting går i gløymeboka. Eg skjemmes.

Og når eg først eg inne på det: kvifor finnes komentatorfelt på nettaviser? (og kvifor klarar eg skjeldan å unngå skumlesing gjennom dei..).

*arg!*

Sånn, dagens utbåsing. Klar for positivitet igjen. :)

Edit: gløymde ein bokstav i farta, fiksa no.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...