Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var helt jævlig vondt! :p Lange negler er fint, men satan så upraktisk!

AU! Jeg er veldig "uerfaren" i å ha lange negler, men nå som jeg endlig har fått lengde på de, så er dette en av mine mareritt :confused: Mine er skikkelig harde også, så regner med det vil gjøre skikkelig dritvondt om noe skjer.

Masse sympati sendes herfra, og så håper jeg det ikke er så au lengre

Elsker Breaking Bad selv :-D

Den gif'en beskrev det første jeg tenkte når jeg sjekka tempen isted. Det er seriøst bullshit, mtp at jeg har hatt influensa for 2-3 uker siden.

Hva enn nå det her er, så er det litt annerledes enn norsk virus. Det verker I alle ledd, huet er fult av ****, og energimeteret viser "0". Gidd og ork, a :-P

Sjalu på min kjøleskapsmagnet? ;)

post-334-1444096427377_thumb.jpg

Annonse

Prøvde å ta bilde av gutten jeg stalker på trening i dag. Glemte å sette tlf på lydløs. Pause mellom to sanger. Han hørte/så jeg tok bilde. Drit kleint. Døde litt. Spiste litt konfekt. Da var livet litt bedre.

Prøvde å ta bilde av gutten jeg stalker på trening i dag. Glemte å sette tlf på lydløs. Pause mellom to sanger. Han hørte/så jeg tok bilde. Drit kleint. Døde litt. Spiste litt konfekt. Da var livet litt bedre.

Hvordan ble bildet da? Tok han seg godt ut?

I sommer hadde vi noen 17-18åringer i oppvasken på jobb, og når de ikke stresset virket de mer opptatte av å kjøre wet-tshirt-konkurranse med hverandre og kle seg semiskanky, og dette satte jo vi sommerstressa og småkåte kokkene pris på. En av oss gikk til det steget å ville ta et aldri så lite bilde av småjintan, lettkledd i.. småkinky positur, krumbøyd over en stålkjele. Tror du ikke han glemte å skru av blitzen, og badet hele den stålbelagte oppvasken i flombelysning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...