-Fredrik Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Kokken laget pizza og kanelboller til lunsj... STAPPMETT Blir trykk på trening hvertfall! Aurelius 1 Siter
LeanMachine Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Folk som ikke klarer å gi meg et ja eller nei svar når det har gått 3 uker. Jeg trenger ikke minne folk på at vi har en avtale, jeg er faen ikke mora deres. Sunna-Inga 1 Siter
TonyMontanaSC Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Folk som ikke klarer å gi meg et ja eller nei svar når det har gått 3 uker. Jeg trenger ikke minne folk på at vi har en avtale, jeg er faen ikke mora deres. Det er mange som er blitt sånn idag. Siter
Krembolle Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Rota bort pulsbeltet mitt og den ene treningsbuksa mi. Møkk. Siter
SlayerDad Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 er kanskje lurt å sjekke egg som har stått i kjøleskapet på hytta siden august før man spiser dem... Siter
Aurelius Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 er kanskje lurt å sjekke egg som har stått i kjøleskapet på hytta siden august før man spiser dem... Hvis det har vært kjøling i kjøleskapet kan det fint hende at de er OK, egg tåler å stå forjævelig lenge. Siter
SlayerDad Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Hvis det har vært kjøling i kjøleskapet kan det fint hende at de er OK, egg tåler å stå forjævelig lenge. jeg veit, derfor sjekka jeg ikke så nøye. de smakte heller ikke rart heller. samtidig er dette den mest sannsynlige forklaringa på mageknip og mer tronesitting enn joffrey i GoT i dag... Sunna-Inga, malenesofie og Årolilja 3 Siter
Aurelius Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 jeg veit, derfor sjekka jeg ikke så nøye. de smakte heller ikke rart heller. samtidig er dette den mest sannsynlige forklaringa på mageknip og mer tronesitting enn joffrey i GoT i dag... Oh my:$ Siter
SlayerDad Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Oh my:$ det har gått dritt bokstavelig talt ja. Siter
LeanMachine Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Det er mange som er blitt sånn idag. Ja, det er helt fantastisk at det går an. Jeg tror jeg kanskje kjenner 5 mennesker som FAKTISk klarer å holde en avtale som jeg ikke må minne de på. Sorry ass, men hvis de ikke klarer å huske på det sjøl så er det faen ikke viktig nok. \rant Sunna-Inga og TonyMontanaSC 2 Siter
isadres Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Abortdebatter på fb. Isdekkede veier der man må vurdere hvert skritt man tar. 3 timer på toys-r-us på en lørdag. URK! (.... Og at loggene igjen er en del av Siste forumsposter på hovedsiden er dobbelURK!) malenesofie 1 Siter
Afterall Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Toys'R'Us hørtes grusomt ut, men abortdebatt? Really? Trodde i grunn vi var enige her i landet om at selvbestemt abort var en helt okei greie, jeg. Siter
Krembolle Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Toys'R'Us hørtes grusomt ut, men abortdebatt? Really? Trodde i grunn vi var enige her i landet om at selvbestemt abort var en helt okei greie, jeg. De aller fleste er enig i det ja, men så er det noen få rabiate som mener det er drap. De vil ha tilbake kvakksalveraborten i en skitten bakgate og strikkepinne aborten. isadres 1 Siter
02-snapper Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 TOMT FOR KAfFE !!!!!!!!!!!! *ta-fram-statoilkoppen-og-stikke-ut* Krembolle, Rakker, Hht og 1 annen 4 Siter
Stine smurfine Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Solen har akkurat gått ned over Oslo by etter en usedvanlig vakker dag. Og jeg har sittet inne og skrevet på masteroppgaven i for mange timer, i stedet for å være ute og nyte. Nesten godt det bare er to uker igjen *tilløptilpanikk* Siter
02-snapper Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 TOMT FOR KAfFE !!!!!!!!!!!! *ta-fram-statoilkoppen-og-stikke-ut* Har vært på Statoil fem ganger i dag... og så.. NÅ fant jeg kaffe i skapet her... blæææh Krembolle og Tutogkjør 2 Siter
Krembolle Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Har begynt å reagere på fettrik mat igjen Light produkter here I come Siter
LeanMachine Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 ... fortsettelse på gårsdagens negative. At det går an å være så feit i huet at jeg lar meg bli såret gang på gang. Herregud ass. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.