Ole Andreas Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Trodde vaskeriet stengte kl. 2200. Det stengte 2130. FML Siter
LadyRainicorn Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Oppblåst i hele dag, magen er svær... pluss at folk skjønner ikke at det ikke går ann å snike seg bak mellom meg og speilet mens jeg er midt i en rykkrep... FOLK. Aurelius 1 Siter
FitFish Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Skal ikke i bryllup i november likevel:( Trøster meg med at det bare er utsatt da. Selv om det er en litt mager trøst Siter
SterkBalanse Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Halvveis enig, det er aldri feil med is. Men, jeg burde begrenset meg litt Hihi, men jeg liker. Du lettet litt på samvittigheten. I morgen faller dommen.. Ny inbody test. Har det vært for mye is siden januar?!? Aurelius 1 Siter
LeanMachine Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "SterkBalanse skrev: I morgen faller dommen.. Ny inbody test. Har det vært for mye is siden januar?!? Det går sikkert kjempefint Krysser fingerne SterkBalanse og Aurelius 2 Siter
miaheart Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "SterkBalanse skrev: I morgen faller dommen.. Ny inbody test. Har det vært for mye is siden januar?!? Håper det Neida! Uansett utfall, så har du stor fremgang på trening! Siter
SterkBalanse Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "LeanMachine skrev: Det går sikkert kjempefint Krysser fingerne Hehe, det gjør jeg også!! I januar fikk jeg beskjed om å gå opp i vekt, samt fettprosent.. Jeg gjorde som jeg ble fortalt, men dro det kanskje litt langt Nå er det finpussing som gjelder!! Det blir spennende i morgen. LeanMachine 1 Siter
SterkBalanse Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "miaheart skrev: Håper det Neida! Uansett utfall, så har du stor fremgang på trening! Vær nå snill, Mia Haha, all gainz er good gainz eller? Siter
LeanMachine Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Hehe, det gjør jeg også!! I januar fikk jeg beskjed om å gå opp i vekt, samt fettprosent.. Jeg gjorde som jeg ble fortalt, men dro det kanskje litt langt Nå er det finpussing som gjelder!! Det blir spennende i morgen. Masse lykke til hvertfall Så håper jeg å se deg i dagens glade i morgen. hihi SterkBalanse 1 Siter
miaheart Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Vær nå snill, Mia Haha, all gainz er good gainz eller? Alltid snill jeg Hehe, njaa, men det viktigste er vel ikke hva vekten/fettprosenten sier, men hvordan du har det i hverdagen, hvordan kroppen yter og hvor moro det er når man når målene man setter seg? FitFish, Aurelius og SterkBalanse 3 Siter
SterkBalanse Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "miaheart skrev: Alltid snill jeg Hehe, njaa, men det viktigste er vel ikke hva vekten/fettprosenten sier, men hvordan du har det i hverdagen, hvordan kroppen yter og hvor moro det er når man når målene man setter seg? Ja, det er klart! Jeg har en helt annen energi enn tidligere og kroppen er mye mer "våken", så det er deilig. Tidligere handlet alt om vektoppgang, så det er jo nå det er gøy. Sette seg mål og løfte tungt miaheart 1 Siter
SterkBalanse Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "LeanMachine skrev: Masse lykke til hvertfall Så håper jeg å se deg i dagens glade i morgen. hihi Hoho, det håper jeg også! Hvis ikke så får du en privat melding i innboksen med oppdatering, haha. LeanMachine 1 Siter
LeanMachine Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Hoho, det håper jeg også! Hvis ikke så får du en privat melding i innboksen med oppdatering, haha. Looking forward to it !! SterkBalanse 1 Siter
Gjest Fortuity. Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Sykdom. 5 dager med intense magekramper (derav 3 dager med kvalme og oppkast + en svak feber som kommer og går) gjør Norgesvandringen litt smått ubehagelig i disse dager. Noen som vet hva det kan være, og eventuelt om det finnes noe smertestillende el. som kan hjelpe meg litt? #Dethjelperåsutre. Siter
FatUnicorn Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "Fortuity. skrev: Sykdom. 5 dager med intense magekramper (derav 3 dager med kvalme og oppkast + en svak feber som kommer og går) gjør Norgesvandringen litt smått ubehagelig i disse dager. Noen som vet hva det kan være, og eventuelt om det finnes noe smertestillende el. som kan hjelpe meg litt? #Dethjelperåsutre. Syns du kan komme hit igjen til du blir bedre. Aurelius 1 Siter
TEW Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Vondt i korsryggen etter uhell på trening. Krysser fingrene for at det blir bedre i morgen:( dagthomas 1 Siter
Monarc Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Betennelse i muskelfeste under kne. Knebøy forbud i 2-3 uker fram til ny sjekk. Ikke lov å jogge eller gjøre noe større belastning på bein. Siter
Gjest Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Hver eneste gang jeg begynner å nærme meg nytt styrkenivå, så blir jeg slått ut av sykdom en uke eller to. Nå 10 dager siden sist treningsøkt pga vannkopper . Opptrening igjen.. Siter
SterkBalanse Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 "Zigma skrev: Hver eneste gang jeg begynner å nærme meg nytt styrkenivå, så blir jeg slått ut av sykdom en uke eller to. Nå 10 dager siden sist treningsøkt pga vannkopper . Opptrening igjen.. Vannkopper?! Da må du ta det med ro, og så er du snart back on track Siter
Gjest Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Vannkopper?! Da må du ta det med ro, og så er du snart back on track Så og si frisk nå, så begynner så smått i morgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.