Gå til innhold

Vil ha nytt proteinpulver, som ikke er ProZyme!


Fredrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Activate Elite Gold! Spist dette i bøtter og spann (bokstavelig talt) siden det kom. Masse lysin er det også.

2-3 scoops i ca. 3 dl vann, rist hardt i noen sekunder og la stå 1 minutt. Perfekt hver gang!

Inneholder så og si samme som Myoprotein, bare at det er billigere fordi det ikke er hypet så mye.

Activate elite gold isolat proteinpulver - Norkost.no

De har vel pakketilbud på 4 stk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på mening :)

Det klumpa seg egentlig veldig når jeg prøvde det i melk. Pulveret hadde en klebrig konsistens fra jeg putta det i shakeren. Skeptisk :p

Smaksmessig vil jeg påstå at de to jeg har smakt til nå av myoprotein er hypet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det klumpa seg egentlig veldig når jeg prøvde det i melk. Pulveret hadde en klebrig konsistens fra jeg putta det i shakeren. Skeptisk :p

Smaksmessig vil jeg påstå at de to jeg har smakt til nå av myoprotein er hypet...

Enig. Blei ikke imponert over myoprotein, smakte greit alle sammen, men kan ikke måle seg med ON gold standard imo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også ute etter et nytt proteinpulver. Har holdt meg til myoprotein stort sett, med innslag av prozyme her og der. Jeg er nå ute etter noe rimeligere, og jeg er villig til å gå ned litt på kvaliteten men smaken bør være bra!

Trenger ikke gå ned på kvaliteten. Du får jo Activate Elite hos Norkost mye billigere enn Myoprotein, og faktisk er det jo mindre karb/fett i det og marginalt høyere proteinmengde. Billig blir det også om man kjøper 4-pack...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at jeg ikke var helt fan av smaken på det. Dvs det var ikke dårlig smak, men myoproteinet var såpass mye bedre at jeg heller fortsatte å kjøpe det..

whey 100 fra gg er nok ganske bra alternativ da, 4kg iforhold til 3kg fra myo til en litt billigere pris, tar man med gratis frakt er det faktisk noen hundrelapper(sett vekk fra tilbudet myo har, el hadde til 100kr avslag)

smaksmessig er whey 100 absolutt på høyde med myo syntes jeg ihvertfall, og siden noen snakket om skumming whey 100 skummer minimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare stjele denne tråden litt. Fikk smaksprøve på Myoprotein Mocca Chocolate nå, og smaken var utrolig god, men den skummet vanvittig mye! Det ble bare skum til slutt. Er det jeg som shaker for mye, eller skal den rett og slett være sånn? Blandet i skummet melk om dert har noe å si...

Fikk også smaksprøve og opplevde det samme, veldig skummete! Ble litt skuffet etter å ha sett hvor mange som skryter så av dette pulveret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare stjele denne tråden litt. Fikk smaksprøve på Myoprotein Mocca Chocolate nå, og smaken var utrolig god, men den skummet vanvittig mye! Det ble bare skum til slutt. Er det jeg som shaker for mye, eller skal den rett og slett være sånn? Blandet i skummet melk om dert har noe å si...

Den skal være veldig lett å blande ut, så det er ikke nødvendig å riste så mye. Av erfaring skal det være lett å bare røre den ut med en skje uten problemer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...