Gå til innhold

Vil ha nytt proteinpulver, som ikke er ProZyme!


Fredrik

Anbefalte innlegg

Jeg holder en knapp på moccaen. Chocho peanut synes jeg var helt ok i begynnelsen, men den har vokst veldig på meg, og nå synes jeg den er god. Ville kjøpt den igjen.

Liker også jordbær-varianten, men det forutsetter at du klarer å drikke f.eks. litago med jordbærsmak. Blir litt i samme gata. Synes den er mye friskere i smaken enn de med sjokolade i. Knall til å blande ut med feks CC/kesam og bær.

MyoProtein er smaksvinneren av alt jeg har prøvd hittil. Men det er litt i dyreste laget, så ser litt etter andre ting. Det er viktig at det smaker bra da.

Så jeg spør igjen, noen som har prøvd dette (hvilken som helst smak) og kan si noe om smaken på det?

837_X-life_FAST-1_Pure_Whey_Protein_3kg_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mottok nettopp 9kg MyoProtein, så nå har jeg prøvd alle smakene. Dommen min er at jordbær og choco peanut er best, men på hver sin måte– jordbær er veldig plain og friskere, mens choco peanut nok er bedre enn jordbær på sitt beste, men mye mektigere smak. Chocolate mocca var helt grei (god til å være proteinpulver), men det ble litt vel kraftig smak av både sjokolade og mocca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg også smaksprøve på choco peanut. så får jeg se hvilken jeg liker best. Mye betalte du for 9kg? Regner med at du fikk rabatt?

Fikk ikke rabatt, dessverre. Hadde fått ca 20% billigere om jeg hadde kjøpt en til, tror jeg, men det ble litt for mye å bestille på en gang. De har/hadde den kampanjen hvor man sparer 100 kroner per 3-kilos dunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på moccaen. Chocho peanut synes jeg var helt ok i begynnelsen, men den har vokst veldig på meg, og nå synes jeg den er god. Ville kjøpt den igjen.

Liker også jordbær-varianten, men det forutsetter at du klarer å drikke f.eks. litago med jordbærsmak. Blir litt i samme gata. Synes den er mye friskere i smaken enn de med sjokolade i. Knall til å blande ut med feks CC/kesam og bær.

MyoProtein er smaksvinneren av alt jeg har prøvd hittil. Men det er litt i dyreste laget, så ser litt etter andre ting. Det er viktig at det smaker bra da.

Så jeg spør igjen, noen som har prøvd dette (hvilken som helst smak) og kan si noe om smaken på det?

837_X-life_FAST-1_Pure_Whey_Protein_3kg_1.jpg

Jeg kjøpte pakketilbudet på denne, syns den er god nok, ikke den beste jeg har smakt men til den prisen var den bra nok for meg;) Men typa likte den ikke noe særlig. Den også skummer endel:dry: Prøvde å få en smaksprøve på det andre pulveret derfra, Troponin, men fikk til svar at på grunn av mattilsynet sendte de ikke ut prøver:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 100% whey ifra Proteinfabrikken. Etter å ha vært igjennom en 3kgs dunk går jeg lei smaken og prøver en ny smak. Akkurat nå går det i sjokolade. Hørt mange skryte av smaken på myoprotein, men etter å ha sett prisen la jeg ifra meg den ideen. Jeg drikker kun shake rett etter trening og jeg blander den sammen før trening (som oftest blander jeg den om morgen og lar den stå i kjøleskapet på jobben til jeg skal på trening), så skum er aldri noe problem for meg. Jeg husker faktisk ikke om den pleier å skumme en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Hva mener du med konsistens? Den er flytende. Ca samme som ProZyme, men skummer mindre. Begge smaker bedre enn ProZyme imo.

Med konsistensen mener jeg hvordan den er å drikke, vet at den er flytende, men har prøvd noe før som var pulveraktigkonsistens, ikke særlig digg å drikke..

Så du vil anbefale Myo? Hvilken smak syns du er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...