Gå til innhold

Vil ha nytt proteinpulver, som ikke er ProZyme!


Fredrik

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en småbitter type, og etter å ha fått det jeg kaller bedritent pulver fra Tech Nutrition, som klumpet seg og havnet i lokket på shakeren osv, så gidder jeg ikke kjøpe mer fra de etter at de svarte meg på mailen med at det skulle være sånn, og at de NÅ hadde gått bort fra den produksjonsmetoden etter å ha fått klager (no shit?). Gidder ikke risikere få en sånn batch igjen, og vil prøve noe nytt.

SÅ! Jeg vil ha et kvalitetspulver som blandes lett ut og smaker godt. Har tidligere prøvd Proteinfabrikken og Gymgrossisten (sjokolade), og sistnevnte falt virkelig ikke i smak.

Alternativene jeg har sett for meg er Activate fra Norkost (usikker på elite gold eller pro blend) og Myoprotein. Noen andre forslag? Smaksmessig liker jeg mye rart, og blander alltid med melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stemmer for å teste Optimum Nutrition! Jeg blander i vann, og synes denne blander seg utmerket. Aldri klumper for min del:)

Om du er glad i sjokolademelk er Extreme Milk Chocolate veeeeldig godt. Double Rich Chocolate er også god, men ikke like søt!

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Word! Selv om jeg bare har smaket DELICIOUS strawberry, men den smaker utrolig godt...kan nesten leve kun på det proteintilskuddet :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer for å teste Optimum Nutrition! Jeg blander i vann, og synes denne blander seg utmerket. Aldri klumper for min del:)

Om du er glad i sjokolademelk er Extreme Milk Chocolate veeeeldig godt. Double Rich Chocolate er også god, men ikke like søt!

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

:thumbsup:

Dette er det beste ever!

Vi bruker DR Chocolate, men spørs om jeg ikke skal teste Extreme Milk-varianten også, ser jeg.:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123

gourmet-pro fra gymgrossisten er et veldig bra pulver etter min mening! veldig bra på smak og innhold. prisen er heller ikke så alt for galen, det er til og med tilbud denne uken på det. har bare prøvd banan, og etter min mening var den veldig god på smak i tillegg til det at man får en tykk, milkshakeaktig konsistens på shaken. det blir garantert ikke siste posen min med gourmet-pro for å si det sånn!

ellers anbefaler jeg også myoprotein, dette er bedre på innhold og veldig bra på smak, minusene med dette proteinpulveret er prisen, samt det at det skummer noe helt hinsides, skummet forsvinner heller ikke.. det kan være ganske irriterende:thumbsdown: men allikevel sørger jeg alltid for å ha en boks, kun pga smaken:wub:

ser mange her anbefaler ON 100% whey, har en boks med double rich chocolate, min mening er at dette pulveret er veldig oppskrytt, spesielt om man blander i vann. syns det blir alt for tynt i konsistensen, så det metter dårlig + at smaken blir litt tynn rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det mange forslag! Vanskelig å bestemme seg. :p

Du har for svake armer fredrik, og må begynne å bruke blender. Problem solved...

Men neida, billigeste til Self (har det på Progym) er godt og blander seg fint ut :)

Haha, dust! :p

Hmm, kjekt å slippe frakt da... om jeg bare kan kjøpe på pro gym uansett.

Forresten, jeg har brukt prozyme lenge, men aldri opplevd det du skriver :confused: Kanskje du har vært uheldig, eller jeg har vært heldig..

Har brukt det en stund jeg og, men de hadde en periode der all produksjon ble lagt om til en ny måte, sa TN. Så det var ikke noe problem, pulveret var fantastisk. Hjelper meg lite, når halvparten av det blir liggende klabbet igjen i lokket, og resten er skum. Jeg blir sur av bedrifter som ikke tar tilbakemeldinger seriøst og avfeier det.. :p

Lever for denne og herregud for en herlig smak Mocca sjokoladeer!

Elsker myoprotein! litt dyr men absolutt verdt det. står at man får 3kg, men veide alt og fikk 3.5 (uten bøtta)

Fått smaksprøver på jordbær, sjokolade og choco peanut derfra nå, det er jo en fordel. Choco peanut ble litt for søt for min del, men skal få testet de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått smaksprøver på jordbær, sjokolade og choco peanut derfra nå, det er jo en fordel. Choco peanut ble litt for søt for min del, men skal få testet de andre.

Mocca sjokolade er sinnsykt godt, har prøvd en del typer men moccaen er rett og slett herlig, føles ut som Oboy om du blander med vann.

Blander du ut med melk så kommer moccasmaken mer fram og den kan bli litt "heavy", føler jeg iallefall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...