Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Det som er litt skremmende, er at jeg ikke husker hva jeg spiste til frokost idag. Det var enten to stykk toaster med ost og skinke, eller så var det to smørbrød med karbonade, sylteagurk og tomat.

Stod opp litt for tidlig idag, og klarer ikke helt skille dagene.Slik blir det når jobb og skole stjeler søvn. Jeg er imidlertid sikker på at det var spaghetti al forno til lunsj idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt skremmende, er at jeg ikke husker hva jeg spiste til frokost idag. Det var enten to stykk toaster med ost og skinke, eller så var det to smørbrød med karbonade, sylteagurk og tomat.

Stod opp litt for tidlig idag, og klarer ikke helt skille dagene.Slik blir det når jobb og skole stjeler søvn. Jeg er imidlertid sikker på at det var spaghetti al forno til lunsj idag...

slik har jeg det med handling av dagligvarer,... handla jeg i går, eller vardet på Mandag? Har jeg mat hjemme nå?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...