Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Byggrynsgrøt med varme blåbær og et smørøye, + aeropresset kaffe.

[ATTACH]166594[/ATTACH]

lager du den selv eller er d ferdigmiks??

Spør fordi jeg aldri har spist bygg-grøt, og lurer på om det er det samme som å lage havregrynsgrøt (gryn+melk/vann -->mikro), og fordi; hvor kjøper du bygg-gryn? Jeg finner bare mel.. :-P

Hilsen frøken kjøkken-sky

Gjest QueenWinther
lager du den selv eller er d ferdigmiks??

Spør fordi jeg aldri har spist bygg-grøt, og lurer på om det er det samme som å lage havregrynsgrøt (gryn+melk/vann -->mikro), og fordi; hvor kjøper du bygg-gryn? Jeg finner bare mel.. :-P

Hilsen frøken kjøkken-sky

Fjordland (': mmmmm den er megadigg, og har veldig bra innhold!

Annonse

Lager byggrynsgrøt på samme måte som havregrynsgrøt. Liker ikke havregryn :cry: , men elsker byggryn .Bruker Coop sine halvkokte byggryn. Har ikke funnet sånn byggryn i andre matbutikker :'(

Annonse

Gjest QueenWinther
Ikke hvis det første måltidet er en lunch som blir spist kl 1500 på dagen? :whistle:

Vel, "Breakfast is the first meal taken after rising from a night's sleep", som vil si at ditt første måltid er frokost uansett når på dagen det er, per def. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...