textsurfer Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har anskaffet et beist av en blender og nå skal det eksperimenteres! Del gjerne gode oppskrifter om dere har! Er særlig interessert i oppskrifter som dekker et karbohydrat og/eller proteinbehov. Kan man f.eks bruke bakepro eller annet proteinpulver i blenderen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Litago Sjokolademelk blandet med noen frossne jordbær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
textsurfer Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Sjokolademelk løser ikke alle problemer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsann Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ha fryste jordbær, bringebær, blåbær og evt skogsbær sammen med en halv (fryst) banan i blender. Tilsett passende mengde vann og vaniljeproteinpulver. God smoothie som jeg har brukt en del etter trening. Har laget porsjonsposer som jeg har blandet alt i og hatt i fryseren som jeg da bare kan ta opp og hive i blenderen, ganske lettvint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Lett vanilje kesam + frossne bær og du få en fantastisk god sorbet som spises med skje. fitnesspuuzen, Solveig, Jane og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
textsurfer Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Lett vanilje kesam + frossne bær og du få en fantastisk god sorbet som spises med skje. Det var godt, men jeg hadde nok for lite bær i. Ble mest flytende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegull Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvilken blender har du kjøpt ? Har jeg proteinpulver i smoothien, kamuflerer jeg ofte smaken med feks kanel. Eller godt med steviadråper av noe slag. Frosne bær tar stort sett smaken, men det er noe med proteinpulver, kjenner mysesmaken, minner meg om gammel melk man gir til kalver. Og jeg bruker nøytralt proteinpulver uten div søtningsmiddel , så det må trikses litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
textsurfer Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Hvilken blender har du kjøpt ? Har jeg proteinpulver i smoothien, kamuflerer jeg ofte smaken med feks kanel. Eller godt med steviadråper av noe slag. Frosne bær tar stort sett smaken, men det er noe med proteinpulver, kjenner mysesmaken, minner meg om gammel melk man gir til kalver. Og jeg bruker nøytralt proteinpulver uten div søtningsmiddel , så det må trikses litt. En philips hr2094. Nypris ca 1000, åpningstilbud på elkjøp megastore - 400. Fornøyd. Blir mye flytende føde fremover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegull Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 En philips hr2094. Nypris ca 1000, åpningstilbud på elkjøp megastore - 400. Fornøyd. Blir mye flytende føde fremover.. Flytende føde er moro! Kjøpte selv en blendtec for et par år tilbake, den har vært brukt flittig . Laget en gang en smoothie som smakte svarte krokodiller ( smågodtkrokodille) var noe som frosne blåbær, en skvett hjemmelaget jordbærsyltetøy, solbærmost, eplemost, noe halvdau farris med smak av granateple og vaniljepulver. Halleluja! alt går i en blendet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marita Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Synes denne miksen er god! (Inneholder forøvrig 320 kcal, 41/13.5/11.5 gram p/k/f) 200 gram skummet mellk + 1-2 dl. vann 18 g whey gourmet m/melkesjokoladesmak (blander denne med annet pulver for å bruke den opp - synes ikke den smaker skkurat fantastisk alene..) 25 gram myoprotein m/ moccasmak 1 ts pulverkaffe 10 gram mct-olje Shaky, shaky - nam, nam! Robert André 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broscience Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Litt vaniljeis, melk, to bananer og sjokolade-proteinpulver, perfekt smoothie med mye protein, eller milkshake om du vil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnus Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg pleier å slenge litt diverse oppi blenderen til kvelds. For eksempel.. Et par dl melk 100-150g frosne bær Et scoop vaniljekasein 100-150g mager kesam Sukrin Et par egg eller tre-fire eggehviter Vaniljeessens. Det smaker digg! Tor og Johan Milfred 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Noen som vet hvor du får kjøt frossne blåbær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bone Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Blood Builder Denne inneholder: EplerGulrotSitronrødbetAvocado Hvis jeg har, så legger jeg til en bit Pastinakk. Det er en rot som tilhører gulrotfamilien, som er rik på proteiner og mineraler. Den smaker som en søt gulrot. Denne inneholder ananas, selleri, spinat og agurk! Bruker juice-ekstraktor og blender til å lage juicene mine XtrM og Tor 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte83 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 cappuchino-smoothie knallgod 0.25 dl - Fløte, kremfløte, 38% 50g - Soyamelk naturell, gogreen/melk 60 g - Cottage Cheese Origina, 15 g - protein delite sjokolade, scitec nutrition 10 g - Kaffe, pulver, tilberedt 2 dl - Vann Bland alle ingrediensene i en blender, evt bruk en stavmikser. Server kald. Ha litt natreen flytende for litt mer søtsmak, proteinpulveret er dog søtet. Jeg pleier å ha i 3-4 isbiter siden jeg bruker en blender som knuser is - dette for å få den kald nok til å drikke "right away". Vannmengden er tilpasset min "blender-kopp" - ha i passende med vann selv pr porsjon Energi 224 kCal Protein 19.9 g (43 % ADI) Karbohydrat 4.63 g (4 % ADI) Fett 13.5 g Natrium 90.1 mg (6 % ADI) denner er dog lavkarbotilpasset, men med noen annet proteinpulver i så ordner vel det seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte83 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Noen som vet hvor du får kjøt frossne blåbær? meny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 meny Kort og godt, takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 1 frossen banan 1 ts ceylon kanel 40-80g Myoprot Mocca 1 ss Green Choice Peanøttsmør. Diggedigg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg gleder meg noe så sinnsykt til å kjøpe ny blender!!! Savner smoothies:cry: Forslag til et bra merke? Den forrige jeg hadde klarte ikke knuse noenting, ubrukelig clasohlson ting.. Opheliia 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Sjokolademelk løser ikke alle problemer;) Det er klart det gjør! Tor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.