Gå til innhold

Hårfjerning.


Chiara

Anbefalte innlegg

Nå er det jo sommer omtrent over alt og med mindre klær kommer spørsmålet om hårfjerning opp for de fleste(?) av oss.

Jeg antar at de mest vanlige måtene er høvel eller voks. Hva gjør DU?

Dere som vokser, hvor mange ganger tar det før man blir vant til smerten?

Og, hvor mye fjerner dere? Hvor vanlig er det i norge å barbere underarmer feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx

Fjerner håret på leggene, armhulene og litt til. Varierer mellom å vokse, høvle og bruke epilatoren. Greier jeg å spare til voksing, supert og det beste! Men stort sett så blir det epilator&høvel. Går fint for meg å bruke epilatoren samme dag som jeg skal vise leggene. Har heldigvis så lyse hår, så armer&lår er fritatt fra faenskapen:D

Chiara: Smerten ved voksing er ikke verre enn å nappe øyebryn synes jeg. Du blir vant til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker høvel under armene og mellom bena (tar vekk alt). På leggene har jeg så lite og lys hårvekst at jeg synes ikke jeg trenger å fjerne noe. Bruker engangshøvel under armene og gilette mellom bena. Underarmer ser bare rare ut uten hår synes jeg. Nå har ikke jeg mye eller mørke hår så jeg bør kanskje ikke si noe. Men jeg synes det er fint med sånne tynne lyse hår på armene som jeg og mange andre nordmenn har. Jeg vet noen med mørke hår bleker dem istedenfor å fjerne dem. Trist at man ikke er stolt av hvordan man ser ut og gjør slike ting som ser unaturlig ut. Vel, det er jo unaturlig å fjerne hår også da så, kremt jeg skal ikke si mer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker høvel. Det går relativt kjapt å dra over legger og armhuler et par ganger i uka. Frøken sør (haha, herligste benevnelsen til nå) får seg en omgang når det passer meg.

Gutter og hårfjerning:

Hva er OK, hva er gay?

Brystet f. eks fjerne eller beholde?

Nedentil: trimme eller fjerne alt?

Armpits: Fjerne eller beholde.

Nå kommer sikkert noen gutter å kalle meg homo, men det skal de få lov til ;)

1) Har du lite - fjern. Mye - det ser bare teit ut å være pinnsvin på mage og bryst, så behold eller bruk voks om du MÅ (slik at det ikke blir stubber med en gang).

2) Et minimum er å trimme.

3) Behold det, for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at folk er ganske enige på 1 og 2 Minimjau. Armpits derimot virker som folk er veldig uenige.

Jeg synes iallefall ikke det er noe digg med gutter som har en bush under armhulene som tyter ut om man løfter armene om man går i baris om sommeren og fjerner det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilerer leggene (Bare vondt første gangene, dessuten er det så mye mindre hår som kommer tilbake at det ikke er noen krise å vente til det er langt nok neste gang), høvel på armhulene og "sørafor". Prøvde voks på bikinilinja når jeg først var i gang med barten (haha), men det var PAIN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Gutter og hårfjerning:

Hva er OK, hva er gay?

Brystet f. eks fjerne eller beholde?

Nedentil: trimme eller fjerne alt?

Armpits: Fjerne eller beholde.

Nå kommer sikkert noen gutter å kalle meg homo, men det skal de få lov til ;)

Gutter har bare "lov" til å fjerne på hodet, ryggen og nedentil i min verden. Mulig jeg er sær da, liker at menn er som de er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter og hårfjerning:

Hva er OK, hva er gay?

Brystet f. eks fjerne eller beholde? Fjerne, beholde... fjerne er slett ikke gay, men det gjør heller ikke noe at det er der.:p

Nedentil: trimme eller fjerne alt? Bare man gjør enten eller, så er det greit.

Armpits: Fjerne eller beholde. BORT MED DET!!:eek:

Nå kommer sikkert noen gutter å kalle meg homo, men det skal de få lov til ;) Haha - hvorfor skulle noen dét? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser legger og braziliansk. Det gjorde i grunnen ganske vondt den første gangen, men den andre gangen (i dag faktisk :p) gjorde det nesten ikke vondt i det hele tatt. Kunne ha sovnet. Men jeg vil tro det varierer på person til person. Cluet er iallefall og ikke la det gå for lang tid i mellom. Jeg bruker en 3-4 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gutter og hårfjerning:

Hva er OK, hva er gay?

Brystet f. eks fjerne eller beholde?

Nedentil: trimme eller fjerne alt?

Armpits: Fjerne eller beholde.

Nå kommer sikkert noen gutter å kalle meg homo, men det skal de få lov til ;)

Jeg tar bort alt på 1,2,3 :) jævli kjipt med inngrodde hår på brystet bare. Come at me haters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...