Gå til innhold

Hårfjerning.


Chiara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk til Waxing Palace (Parkveien, tror de har byttet navn nå) for legger og lår lenge, veldig behagelig stemning, hyggelige priser og flinke folk! Nå som jeg har blitt venn med epilatoren har jeg slutta med det, desverre. Prøvde å vokse bikinilinja hjemme en dag, men det endte med både blod og banning, så det blir ikke gjentatt, tror jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange timer bruker du på det?:eek:

første gang tar det jo litt tid( 2--3 timer kanskje), men etter det så tar man jo bare litt nå og da, når man ser noen hår :) veldig lettvint og billig ikke minst ( også slipper man ventepå at ting skal vokse ut eller stubber fra høvel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Fjerner håret på leggene, armhulene og litt til. Varierer mellom å vokse, høvle og bruke epilatoren. Greier jeg å spare til voksing, supert og det beste! Men stort sett så blir det epilator&høvel. Går fint for meg å bruke epilatoren samme dag som jeg skal vise leggene. Har heldigvis så lyse hår, så armer&lår er fritatt fra faenskapen:D

Jeg epilerte bikinilinja før (kun "stripe" igjen jeg tok med høvelen.) Er jævli, men så venner man seg til det. Når har jeg ikke gjort det på en stund da, og orker ikke "å trene meg opp" til det igjen.

Jeg har babydun"hår" under armene og leggene. Armene er jeg slavisk på, leggene.. Mindre slavisk med høvelen, særlig når jeg er singel, haha!

Ellers skal alt vekk. Hår. fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var modell for en brasilian wax i dag. Var ikke vondt i det hele tatt.

Åååå, det tør jeg ikke :p Høres syyykt vondt ut?! Ser at du skriver at det ikke var vondt, men da må du være et unntak?

Er det ikke flaut å ligge der og bli voksa? Regner med de som utfører voksingen er profesjonelle, så bare teit av meg å tenke sånn sikkert…

Haha, så tenker jeg: hva om de river med huden :p Alt jeg skal skremme meg selv med…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...