Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Drlegendary skrev:
kun 400kcal på 650g ovnspotet? namnamnam

MASSE digge grønnsaker også, egentlig ikke så mye potet :-) Ærlig talt, et av de kuleste frossenproduktene jeg har vært borti de siste par åra.

Fortsetter under...

Skrevet
  "Drlegendary skrev:
Til dere som har laget proteinpannekaker; Hvordan får dere dem til å ikke "bli borte"? jeg prøvde å steke noen istad, men det sa bare "poooooofpofpof" også forsvant omtrent hele pannekaka. Det blir bare liggende igjen noe som minner om eggerøre, jeg klarer altså ikke å få den stekt så jeg kan snu den. Tenkte kanskje at det var noe galt med stekepanna, så jeg la det i vaffeljernet, men det ble nærmest borte det også, akkurat som om det fordamper.

Dette skjer hos meg også, spesielt i vaffeljernet hvis jeg bruker litt for mye bakepulver.

Gjest SlettetBruker3
Skrevet
  "Drlegendary skrev:
Til dere som har laget proteinpannekaker; Hvordan får dere dem til å ikke "bli borte"? jeg prøvde å steke noen istad, men det sa bare "poooooofpofpof" også forsvant omtrent hele pannekaka. Det blir bare liggende igjen noe som minner om eggerøre, jeg klarer altså ikke å få den stekt så jeg kan snu den. Tenkte kanskje at det var noe galt med stekepanna, så jeg la det i vaffeljernet, men det ble nærmest borte det også, akkurat som om det fordamper.

Proteinpannekaker eller vafler - del din oppskrift! | Fitnessbloggen Forum

:)

Annonse

Skrevet

Det rareste etter treningsmåltidet jeg noen gang har mekka... Kald kyllingfilet i terninger, cottage cheese, kokkosmelkklumper, paprika og rukkola. Med karrikrdder på. Fikk så himla lyst på kokkos. Smakte... vel... spesielt!

Annonse

Skrevet
  "Alexander321 skrev:
Bortevekke. Hadde neppe delet med deg uansett. Må som regel finne meg et bortgjemt sted når jeg spiser disse. Ellers blir det bare knurring og sinte blikk når folk ser på påskeggene mine :D

Naaaaaaai .... :(

:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...