Gå til innhold

Nordic Nutriton leverer ikke varene


Cenela

Anbefalte innlegg

Er det ikke bare å saksøke de?

Skal la tvilen komme tiltalte til gode og forutsette at dette var et svar som ikke bare var en del av "prosjekt poste i absolutt alle tråder på fitnessbloggen" og gi deg et ordentlig svar. Jeg tror egentlig ikke det er en helt riktig vurdering.

I Norge vil sånt gå gjennom forbrukerrådet. Forside - Forbrukerrådet.no En del involverte parter i denne saken har valgt å gå den veien. Har vel også vært snakk om å kontakte TV2 Hjelper Deg.

Det ville du også sett om du hadde lest i tråden.

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal la tvilen komme tiltalte til gode og forutsette at dette var et svar som ikke bare var en del av "prosjekt poste i absolutt alle tråder på Fitnessbloggen" og gi deg et ordentlig svar. Jeg tror egentlig ikke det er en helt riktig vurdering.

I Norge vil sånt gå gjennom forbrukerrådet. Forside - Forbrukerrådet.no En del involverte parter i denne saken har valgt å gå den veien. Har vel også vært snakk om å kontakte TV2 Hjelper Deg.

Det ville du også sett om du hadde lest i tråden.

såååriii

forresten,var det ment til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du/dere det?

Jeg poster da i de trådene jeg føler at jeg kan poste i, og har nok kunnskap til å poste i eller når jeg lurer på noe.

Men bare si ifra, så kan jeg slutte å poste. Men skriv det i retningslinjene da eller lag en ny regel hvor det står hvor mange innlegg en kan skrive pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du/dere det?

Jeg poster da i de trådene jeg føler at jeg kan poste i, og har nok kunnskap til å poste i eller når jeg lurer på noe.

Men bare si ifra, så kan jeg slutte å poste. Men skriv det i retningslinjene da eller lag en ny regel hvor det står hvor mange innlegg en kan skrive pr dag.

Fordi du kommer med alt mulig svada i absolutt alle tråder. Det være seg i tråder der du kan bidra med noe, men like ofte i tråder der du på ingen måte har noe konstruktivt å bidra med, jfr ditt svar i denne tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du kommer med alt mulig svada i absolutt alle tråder.

Ja, siden du tydeligvis har sett alle mine 2000+ innlegg så kan du da dra fram en god del eksempler. Gjerne den siste måneden eller to, og ikke innlegg som jeg skrev for over et halvt år siden.

Det være seg i tråder der du kan bidra med noe, men like ofte i tråder der du på ingen måte har noe konstruktivt å bidra med, jfr ditt svar i denne tråden...

Om du mener svaret der jeg spurte om det ikke bare var å saksøke de, så prøvde jeg ikke å bidra med noe. Jeg simpelthen spurte om det ikke bare var å saksøke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, siden du tydeligvis har sett alle mine 2000+ innlegg så kan du da dra fram en god del eksempler. Gjerne den siste måneden eller to, og ikke innlegg som jeg skrev for over et halvt år siden.

Om du mener svaret der jeg spurte om det ikke bare var å saksøke de, så prøvde jeg ikke å bidra med noe. Jeg simpelthen spurte om det ikke bare var å saksøke de.

Jeg har sett nok, og hørt fra de fleste at dette ikke bare er noe jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett nok, og hørt fra de fleste at dette ikke bare er noe jeg mener..

Du sier jeg har skrevet mye svada, men du kan ikke sitere noen av mine innlegg hvor jeg har gjort det?

Og med de "fleste" så mener du hvem? De fleste på fitnessbloggen?

Ettersom jeg har forstått det, så er det ikke særlig mange her på fitnessbloggen som mener jeg skriver mye svada. Og de gangene jeg har skrevet usaklig/tull eller tatt feil, så har jeg med glede sagt unnskyld og tatt til meg det de har sagt.

Har en følelse på at du bare er ute etter å lage kvalme her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sett at mye du skriver er bare drit rett og slett.. No hard feelings.

Hvordan er det der drit? Man burde ikke bry seg om Glykemisk indeks.

Om personen hadde skrevet hvorfor man ikke skulle bry seg om det, så hadde jeg med glede sendt han en artikkel.

Leste du videre nedover tråden? :)

Aurelius forstod godt hva jeg mente når jeg skrev "drit i GI".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det der drit? Man burde ikke bry seg om Glykemisk indeks.

Om personen hadde skrevet hvorfor man ikke skulle bry seg om det, så hadde jeg med glede sendt han en artikkel.

Leste du videre nedover tråden? :)

Aurelius forstod godt hva jeg mente når jeg skrev "drit i GI".

Har lest hele tråden ja. Og synes fortsatt svaret ditt ikke var til hjelp for han som kom med spørsmålet..

Fordi om Aurelius forstod hva du mente, så betyr det ikke at alle andre gjør det vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden ja. Og synes fortsatt svaret ditt ikke var til hjelp for han som kom med spørsmålet..

Fordi om Aurelius forstod hva du mente, så betyr det ikke at alle andre gjør det vettu :)

Jeg kunne utdypet det bedre og jeg innrømmer at det ikke var til særlig stor hjelp for han.

Selv om jeg skrev et dårlig svar til den personen betyr det fortsatt ikke at MYE av det jeg skriver er tull.

Men er fortsatt nysgjerrig på hva Pinglo mener med "prosjekt poste i absolutt alle tråder på fitnessbloggen"

Som IAmabro skrev ovenfor, så finnes det en ignorerknapp om dere har så mye imot det jeg skriver. Dere kan også rette på meg de gangene jeg skriver noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

April i fjor prøvde jeg å bestille proteinpulver, etter flere mnd hvor jeg hadde klagd i lang tid fant jeg ut jeg ville ha pengene mine tilbake, og det skulle jeg såklart få, etter masse frem og tilbake med mail og tlf hadde jeg fortsatt ikke fått produktene eller pengene. (selvom de sa de hadde overført stod det aldri på kontoen min). Så jeg ga opp til slutt og lot dem få over 300 kr av meg uten at jeg fikk noe igjen. Kommer aldri til å bestille derfra igjen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April i fjor prøvde jeg å bestille proteinpulver, etter flere mnd hvor jeg hadde klagd i lang tid fant jeg ut jeg ville ha pengene mine tilbake, og det skulle jeg såklart få, etter masse frem og tilbake med mail og tlf hadde jeg fortsatt ikke fått produktene eller pengene. (selvom de sa de hadde overført stod det aldri på kontoen min). Så jeg ga opp til slutt og lot dem få over 300 kr av meg uten at jeg fikk noe igjen. Kommer aldri til å bestille derfra igjen :/

Det er jo regelrett tyveri/svindel :( Jeg synes ikke du skulle la dem slippe unna med det, selv om det koster deg mye frustrasjon og krefter å ta opp kampen. De har behandlet utallige kunder på en helt horribel måte (inkludert meg selv), og dette er nok også grunnen til at noen her på forumet gikk til det skrittet å politianmelde NN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo regelrett tyveri/svindel :( Jeg synes ikke du skulle la dem slippe unna med det, selv om det koster deg mye frustrasjon og krefter å ta opp kampen. De har behandlet utallige kunder på en helt horribel måte (inkludert meg selv), og dette er nok også grunnen til at noen her på forumet gikk til det skrittet å politianmelde NN.

Ja, det tok jo så lang tid mellom hver gang vi hadde kontakt at jeg glemte hele greia innimellom, og når jeg kom på det igjen var det som en stor tung byrde på skuldrene mine. Så jeg orket ikke mer tilslutt. Hvordan endte politianmeldelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tok jo så lang tid mellom hver gang vi hadde kontakt at jeg glemte hele greia innimellom, og når jeg kom på det igjen var det som en stor tung byrde på skuldrene mine. Så jeg orket ikke mer tilslutt. Hvordan endte politianmeldelsen?

Det vet jeg faktisk ikke. Men jeg har registrert at Nordic Nutrition visstnok ikke lenger eksisterer som foretak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...