Gå til innhold

Nordic Nutriton leverer ikke varene


Cenela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det samme som myrevolution? Samme postadresse ser jeg. Har god erfaring med de mht lev tid

Myrevolution har jeg kjøpt fra flere ganger, og da har jeg alltid hatt pakken i løpet av to dager :)

Men jeg venter på en pakke fra Powergym :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff da hadde oxo tenkt å kjøpe derirfa en gang.... får revurder det da. orker ikke sånn pes. når man handler vil man jo gjerne ha litt rask levering. teit at de ikke informerer om at det er midlertidig utsolgt eller lang ventetid pga stor pågang osv. man ønsker jo å vite når man får varene sine, tror mange hadde vært mer forståelsesfulle da. det er jo løgn å si at varene er på lager når de ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Begynner å bli virkelig irritert på nordic nutrition nå, bestilte pakken 8. juni, sendte purremail 3. juli da de ga beskjed om at pakken skulle sendes den dagen. I dag er det 17. juli... og pakken.. ja hvem vet! Ikke gidd å bestill derifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett noe til restorderen, eller friproduktet (de spurte til og med via mail hvilket jeg ville ha :p )

Gidder ikke purre på en shaker jeg i utgangspunktet ikke trengte, har nok liksom:whistling: den var bare med i pakketilbudet.

Og plaster-på-såret-varen kan de bare stappe en viss plass.:thumbsup:

Ser de reklamerer for samme pakka under her enda. Er det mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det er ikke særlig lønnsomt å sende ut gratisvarer i hytt og pine fordi man ikke kan levere varene sine fra seg, eller ikke får levert dem på posten av en eller annen grunn.

Slike bedrifter trenger akkurat en av de tingene jeg er godt trena til å gjøre, øke effektivitet og lønnsomhet. To grunnleggende faktorer for suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg bestilte derifrå den 30. April, og fekk resten av varene mine i dag. Eg fekk ein del ekstra, men så har eg ringt og kjefta, sendt mailar og blitt steikforbanna og. Zero carb kom først, mens den trepakningen med xtravol eg bestillte hadde han gløymt.

Men eg fekk iallefall ekstravarene mine, så då skal eg ikkje krangle på at eg fekk ein vanleg shaker og ikkje in smartshaker. Men bestiller eg derifrå igjen? Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bestilte derifrå den 30. April, og fekk resten av varene mine i dag. Eg fekk ein del ekstra, men så har eg ringt og kjefta, sendt mailar og blitt steikforbanna og. Zero carb kom først, mens den trepakningen med xtravol eg bestillte hadde han gløymt.

Men eg fekk iallefall ekstravarene mine, så då skal eg ikkje krangle på at eg fekk ein vanleg shaker og ikkje in smartshaker. Men bestiller eg derifrå igjen? Neppe.

Jeg sendte de en mail her om dagen, med et par velvalgte ord. Og med dét legge saken død. De har ikke svart, ikke så overraskende. Jeg har ikke fått shakeren, og ikke ekstravarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...