Gå til innhold

Nordic Nutriton leverer ikke varene


Cenela

Anbefalte innlegg

Beklager å måtte si det, men min tillit til NN er nå ikke-eksiterende (selv om jeg har vært blant de "heldige" som fikk varene mine etter mye pes og flere måneder). Kommer aldri til å handle der igjen. Når jeg nå hører at de har rotet vekk kontaktinformasjon til kunder de har trukket penger fra, men ikke levert varer til, synes jeg nesten det er utilgivelig (datakrasj eller ikke). (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppi samme dritten selv.... Helt utrolig!

Har masa i 5 mnd nå på varene mine, blir lovt både rabattkoder, ekstra varer og masse tull...

"Jeg sender varene dine i morgen, så har du dem i løpet av 3/4 dager, og du skal selvfølgelig få med ekstra varer" er en setning jeg tror jeg nå har hørt sikkert 20 ganger nå. Så forbanna lei nå.... brukt mye tid og energi på denne dritten!

Forbanna useriøst firma som jeg ALDRI kommer til å kjøpe noe som helst av igjen! Vil anbefale alle andre å ikke bestille varer derfra, med mindre dere vil bli svindlet slik som flere av oss på denne linken har blitt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.... og søker etter nye forhandlere av produktene på facebook :p

Jeg fikk dette tilbudet i mail-boksen min også, sammen med masse svada og unnskyldninger.

Ikke akkurat et smart trekk å gå ut med, gitt situasjonen og omdømmet NN er i ferd med å pådra seg nå, er nå min mening . :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister Aandal kunne jo brukt den tid og energi han bruker på å slette negative kommentarer på Facebook, til å faktisk sende ut varer folk skal ha, og ikke minst svare på henvendelsene han får.

OG bruker tid og energi på å forsette promotering av pakkene sine på facebook som om ingenting av det som beskrives her i tråden foregår parallelt; 7 dagers leveringstid skal det visst være :rolleyes: Det er nesten sånn at det ikke er til å tro, den igonoransen ovenfor betalende kunder som venter på varene sine. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt til Tv2 hjelper deg for en stund siden, men de trenger sikker fler henvendelser for å ta tak i saken.

Trenger du vår hjelp? - TV 2 Underholdning

Du trenger ikke være forfatter for å sende inn tips, send bare denne linken med din historie om lovnader, løgner osv.

Samme om du til slutt fikk pakken din med de ekstra boksene, poenget er at andre skal slippe å bruke mnd på å mase. Husk det er sikkert MANGE som ikke tør å mase, og det betyr PENGER RETT I BUKSA TIL MISTER AANDAL.

Så gjør ditt for at andre skal slippe å bli lurt og heller kan bruke pengene sine på seriøse aktører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Fra NordicNutrition på facebook:

Hei!

Om få dager vil nettbutikken vår legges ned og vi kommer til og fokusere på bedriftsmarkedet som leverandør av kosttilskudd.

Så denne Facebook siden du er medlem av og alle ”likes” vil bli overført til Kost1.no Kosttilskudd på nett sin Facebook side.

Du vil i nettbutikken www.Kost1.no finne igjen mange av våre produkter. Og de kan tilby lynrask levering og god service.

Har du en restordre/refusjon gjennom NordicNutrition.no så må dette taes med oss på mail: [email protected] eller Tlf: 95 000 145.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...