Gå til innhold

Nordic Nutriton leverer ikke varene


Cenela

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med å bestille herfra? Jeg bestilte den pakke de reklamerer for overalt, 5 forskjellige smaker med proteinpulver, zerocarb. Dette bestilte jeg 22 mars, og har fortsatt ikke fått pakken. 22 mai fikk jeg en mail om at pakken var sendt , med springsnr og hele pakka, og det har fortsatt ikke kommet noe :meh: Noen her som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg bestilte samme pakken rett før påske og fikk den ikke før i slutten av mai på grunn av at de ikke hadde fått produktene på lager, men jeg sendte flere mail til de om det og fikk raske svar og bra service! Å da jeg endelig fikk pakken hadde de sendt med en ekstra boks med både protein pulver, grønn te og masse tagatese sjokkiser! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Vet ikke hvor jeg skal begynne..

Bestilte derfra 22. desember. Pga at det tok så lang til bad jeg om å få noe ekstra, og etter mye tull og fram og tilbake fikk jeg det jeg skulle ha 5. mars.. Da hadde jeg mailet og ringt x-antall ganger. Det ble lovet gang på gang at det skulle sendes.. Til slutt fikk jeg en pakke som ikke inneholdt det jeg hadde bedt om. Da sendte jeg en ganske utrivelig mail, og fikk ettersendt (etter en stund) det jeg bad om..

Fikk riktignok et par bokser protein ekstra som "plaster på såret", men hele grunnen til at jeg bestilte i desember var at jeg snart var tom for protein og måtte ha nytt. Siden NN aldri greide å sende det jeg skulle ha, så måtte jeg i mellomtiden kjøpe protein fra noen andre. Kommer nok ikke til å bestille derfra igjen.

Edit: Det stod forresten at alt var på lager da jeg bestilte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. Vet ikke hvor jeg skal begynne..

Bestilte derfra 22. desember. Pga at det tok så lang til bad jeg om å få noe ekstra, og etter mye tull og fram og tilbake fikk jeg det jeg skulle ha 5. mars.. Da hadde jeg mailet og ringt x-antall ganger. Det ble lovet gang på gang at det skulle sendes.. Til slutt fikk jeg en pakke som ikke inneholdt det jeg hadde bedt om. Da sendte jeg en ganske utrivelig mail, og fikk ettersendt (etter en stund) det jeg bad om..

Fikk riktignok et par bokser protein ekstra som "plaster på såret", men hele grunnen til at jeg bestilte i desember var at jeg snart var tom for protein og måtte ha nytt. Siden NN aldri greide å sende det jeg skulle ha, så måtte jeg i mellomtiden kjøpe protein fra noen andre. Kommer nok ikke til å bestille derfra igjen.

Edit: Det stod forresten at alt var på lager da jeg bestilte..

Det samme skjedde med meg også!!!!!!Men jeg fikk aldri ekstra varer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre nesten identisk erfaring med NN som det dere beskriver her :(

Når jeg omsider fikk forsendelsen etter mye om og men, var det lagt ved ekstra sjokoladebarer og noen kapsler. Dette er jo selvsagt et fint "plaster på såret". Imidlertid hadde jeg i mellomtiden måttet skaffe varene jeg trengte fra et annet sted. Noe jeg ikke er særlig fornøyd med. Skulle også få rabattkode ut året (har ikke sett noe til denne ennå).

Jeg forstår godt at det må være fortvilende når de ikke mottar varene sine fra leverandør, men denne erfaringen har (desverre) ført til at jeg neppe kommer til å bestille noe der igjen, iallfall ikke hvis det er noe jeg trenger der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Jeg bestilte derfra på mandag. Fikk mail om at de skulle sende ut "mot helga", blir spennede å se da..:unsure:

Kan ta med at jeg også bestilte fra Body4you natt til onsdag, fikk mail om at det var sendt på onsdag, og kunne hente varene på posten på torsdag!:D Så DE kan anbefales iaffal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte de mail og spurte, sa at mange venter/har ventet lenge.

Hei :)

Sendes i dag ser det ut som.

Ja er en del som har ventet lenge. Men de har også fått solid kompensasjon

eller refusjon.

Trasig det skulle bli så mye forsinkelser på et så bra produkt/tilbud

dessverre.

MVh

Xxxx

Håper det stemmer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bestilte for snart 2 måneder siden og har fortsatt ikke fått varene. Har dog fått beskjed om at det sendes nå og at jeg får med ekstra varer og rabattkode. Blir spennende å se om det kommer noe i posten nå... Jeg har egentlig fått veldig hyggelige svar og unnskyldning, men 2 måneders venting er uansett helt uakseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...