Gå til innhold

Nordic Nutriton leverer ikke varene


Cenela

Anbefalte innlegg

Jeg kontaktet Forbrukerrådet, men har likevel ikke skjedd noe. Saken er derfor blitt avsluttet av Forbrukerådet, men jeg har da mulighet til få saken opp for Forbrukertvistutvalget (FTU). Flere som er i samme situasjon? Litt usikker på om jeg skal ta det videre siden det ikke er snakk om enorme summer.....

(Bestilte varer i August 2012)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere ikke gå sammen flere og gå mot de som en prinsippsak? blir jo svindel hvis de har tatt imot penger og man aldri får varer.

Er så enig. Selv om det er småbeløp for noen er det like fullt svindel og kriminalitet. Man kan bare lure på hva det totale beløpet denne mannen skylder kundene, som har betalt han sine penger i god tro :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg bestilte varer for et år siden som enda ikke har kommet. Ble lovt refusjon gjentatte ganger, men ingenting har skjedd. Har kontaktet Forbrukerrådet. Saken der er avsluttet og har derfor sendt den videre til FTU. Er usikker på om det har noen hensikt. Er ikke enorme summer (800kr), men mer en prinsippsak for meg. Tydeligvis skylder de fortsatt mange varer og penger. Neste steg for meg tror jeg blir anmeldelse. Er vi mange nok som anmelder blir kanskje ikke saken henlagt så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei folkens! Jeg har hatt AKKURAT samme erfaring som de fleste av dere her. Har snart gått to mnd, uten at jeg har mottatt varene jeg bestilte. Jeg bestilte forholdsvis på rippedfreak.no og ikke på NN. Men begge nettsidene drives av samme person - Geir Aandal. Jeg tok kontakt med han både på mail, SMS og telefon og fikk samme svar hver gang; "varene sendes straks eller du skal få mail med sendingsnr etc etc."

Da jeg kom over denne tråden her, gikk det opp for meg at dette er ren svindel. Jeg sendte mail til TV2 hjelper deg.

Samtidig tok jeg kontakt med Geir Aandal og fortalte det, samt at jeg trua med å kontakte forbrukerrådet og politiet.

Jeg krevde at jeg fikk tilbake pengene og en utskrift som viste at de var overført. Truslene fikk fart på sakene og jeg fikk overført pengene til min konto på dagen - i dag 22.mai. Jeg anbefaler ALLE her inne som har problemer med dette firma å kontakte TV2 hjelper deg eller forbrukerrådet slik at saken bli tatt opp. Når mange nok klager, må det skje noe. På denne måten kan du/dere få tilbake pengene og forhåpentligvis ikke ramme fremtidige kunder.

(Geir Aandal, jeg vet du er registert på dette forumet og håper inderlig du leser dette! Du burde skamme deg!)

Ibrar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme erfaring. Bestilte varer for over et år siden, og ble gjentatte ganger lovet både varer og gratis varer som plaster på såret. Hadde faktisk glemt hele greia til jeg så tråden, så takk takk folkens!

:-)

Sendte mail til Geir nå med valg om varer eller anmeldelse. Så får vi se, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hei! Beklager dette så mye.

Vi sender ut varer fortløpende nå og skal gjøre vårt ytterste for at dere som har ventet lenge skal bli fornøyd.

Vet det er endel som har ventet veldig lenge nå.

Vi har hatt datakræsj også så har mistet endel informasjon om refusjoner og restvarer.

Fint om dere kan maile oss en gang til om du ikke er fornøyd, mangler varer eller mangler en refusjon.

Har du fått varene dine men syntes det har gått for lang tid og ikke er fornøyd så mail oss igjen.

Og du skal få en ekstra pakke med varer i tillegg.

Alle skal ha fått svar på mail i løpet av denne uken.

Samt alle varer skal være sendt ut og sendt sendingsnr på innen få dager.

Mvh

Geir

Nordic Nutrition AS

Geir, du og Nordic Nutrition er noe av det mest useriøse jeg har vært borti. Du har gitt meg så mange lovnader, men du har ikke holdt en eneste av dem. Skam deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna! Varene blir ikke levert. Firmaet tilbakebetaler ikke pengene til kunden! Firmaets leder, Geir Aandal har gitt så mange løfter med påfølgende løftebrudd at det overgår det meste. Jeg har nå valgt å anmelde han og hele foretaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme opplevelse her og ventet i mange uker,husker ikke hvor mange da jeg bestillte,og fikk ebskjed etter at jeg hadde bestillt og det stod at varene var på lager om at de ikke var det!? Så venta og venta...og fikk da til slutt tilsendt to andre varer gratis pga at de ikke fikk inn de jeg skulle ha og pengene tilbake på konto,faktisk...men likavæl...jeg gidder jo aldri bestille igjen ....:/ De ødelegger for seg selv disse folka ja...utrolig usæriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestiller folk fra disse folka enda?
I mitt tilfelle var dette et års tid siden,men det er klart når det finnes enda så vil folk fremdeles bite på,med mindre de har sett denne tråden eller fått beskjed fra noen om at de ikke er så veldig særiøse...jeg hadde ikke hørt spes mye om Nordic nutrition før jeg bestillet og jeg synes jo ikke det ser usæriøst ut akkurat...så selvfølgelig,folk vil jo fortsette å bestille så lenge det finnes ...

De er jo tydeligvis blitt anmeldt som hanover her skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor lenge jeg har blitt lovet pengene tilbake ... Hadde faktisk glemt det helt til nå! Så nå skal jeg purre enda mer, skal ha tilbake de pengene av prinsippsak!! Møkkasted.... Jeg som faktisk hadde skikkelig lyst på det proteinpulveret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...