Gå til innhold

Nordic Nutriton leverer ikke varene


Cenela

Anbefalte innlegg

Da har Nordic Nutrition gjort opp for seg, og jeg har fått tilbakebetalt mitt beløp. Men det ble noen runder med mail osv. Kunne godt ha vært foruten de. Lærdom: Sjekke bedre nettbutikken jeg handler i neste gang. :)

Hvilken mail fikk du svar fra?

Har sendt flere uten noe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Ida. Den mail-adressen som jeg fikk svar på var denne: [email protected]

Mye styr fram og tilbake. Lovnader og løfter som ble brutt. Bruker Paypal som betalingsform (tror det er lurt). Opprettet sak mot ham gjennom Paypal. Sa også at jeg ville anmelde firmaet og han personlig dersom han ikke ryddet opp. Ga tydelige tidsfrister. Da gikk det ikke mange dagene før jeg fikk tilbakebetalt beløpet. Kjør på og lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ida. Den mail-adressen som jeg fikk svar på var denne: [email protected]

Mye styr fram og tilbake. Lovnader og løfter som ble brutt. Bruker Paypal som betalingsform (tror det er lurt). Opprettet sak mot ham gjennom Paypal. Sa også at jeg ville anmelde firmaet og han personlig dersom han ikke ryddet opp. Ga tydelige tidsfrister. Da gikk det ikke mange dagene før jeg fikk tilbakebetalt beløpet. Kjør på og lykke til! :)

Akkurat det jeg gjorde. Truet han med anmeldelse og mail til TV2 (den sendte jeg). Ga han i tillegg tidsfrister og bevis for at pengene var overført. Jeg fikk da pengene på dagen. Makan til søppelfirma skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Wow trodde ikke det skulle være et håp . Prøver ut denne mailen jeg også! TAAAAKK

Har vært i kontakt med Forbrukerrådet. Fyll ut klageskjema og legg med dokumentasjon på betaling, og send saken dit. Firmaet er fullstendig useriøst og en kan ikke ta et eneste svar( hvis en får et) seriøst har fått 3-4 lovnader fra Geir Aandal om at ting skal ordnes , men det er ren bullshit. Send saken til Forbrukerrådet , slik at de sender krav mot firmaet . Eneste som nytter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med Forbrukerrådet. Fyll ut klageskjema og legg med dokumentasjon på betaling, og send saken dit. Firmaet er fullstendig useriøst og en kan ikke ta et eneste svar( hvis en får et) seriøst har fått 3-4 lovnader fra Geir Aandal om at ting skal ordnes , men det er ren bullshit. Send saken til Forbrukerrådet , slik at de sender krav mot firmaet . Eneste som nytter :(

Takk for tips! Ehm jeg har aldri gjort noe sånt her før, og det var jo en haug av forskjellige mulig klager å velge mellom. Tror du du kunne linket meg den jeg skal bruke her?

(Jeg fikk jo aldri varen jeg bestilte og ble lovet penger i retur + noe ekstra som plaster på såret. Men jeg vil bare ha pengene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Ehm jeg har aldri gjort noe sånt her før, og det var jo en haug av forskjellige mulig klager å velge mellom. Tror du du kunne linket meg den jeg skal bruke her?

(Jeg fikk jo aldri varen jeg bestilte og ble lovet penger i retur + noe ekstra som plaster på såret. Men jeg vil bare ha pengene)

Bre søk opp " klageskjema Forbrukerrådet " så dukker det opp. Skjema for salg fra næringsdrivende til privatpersoner. Les prosedyre for fremgangsmetode på skjema. Har ventet på penger for varer i et helt år:( har ikke sendt selv enda, men har hatt kontakt med Forbrukerrådet og de rådet meg til dette. De sa at firmaet eksisterte og at de var juridisk ansvarlige. Hørtes ut som de ikke kom utenom dette. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Nå har mirakelet skjedd ! Nesten akkurat 1 år etter at varer ble betalt har jeg nå fått pengene tilbake. Truet med siste advarsel før saken ble oversendt Forbrukerrådet ,politiet eller Brønnøysundregisteret. 1 år med mailer og sikkert 8-10 lovnader om at penger skulle tilbakeføres. Puh!!

Så godt! :) Haha at han kan drive sånn.. Er han ikke redd for å havne i problemer? Om alle vi går inn for å lage en sak så er han jo ferdig haha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...