Gå til innhold

Nordic Nutriton leverer ikke varene


Cenela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har noen av dere som venter på varer fra nordicnutrition fått dem, evt pengene tilbake? Sendte mail for 10 dager siden og har ikke fått noen respons fra noen parter.

Tror Nordic Nutrition er lagt ned og avviklet for privatpersoner:

"Vi har stengt nettbutikken for privatkunder.

Ny nettbutikk for forhandlere kommer i Januar.

Ved spørsmål vedr. ordrer ta kontakt med oss på email: [email protected]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Jeg fant ut på andre måter at man kan prøvd å få tilbake pengene på andre måter.. Har dere betalt med kredittkort ligger det en viss sikkerhet der. Ta kontakt med banken deres!

Hei! Forhåndsbetalte varer i September. 2012. Har sendt sikkert 10 Mail, og innimellom fått noe svada svar. Fikk også beskjed om at pengene skulle overføres til konto for 4-5 uker siden. Men etter dette har jeg ikke fått kontakt med svinet. Er det noen som har kontaktet Forbrukerrådet, og har noen erfaring med om det kom noe vettug ut av det, i forhold til refusjon etc. Hvis det ikke skjer noe mere i fra dette søppelfirmaet( noe jeg ikke tror skjer) så har jeg tenkt å avlegge svindleren et besøk i sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte mail til forbrukerrådet og fikk varene etter ca 10-14 dager. Før det lovet de refusjon og ekstra varer som plaster på såret, men ingenting skjedde. Send mail til forbrukerrådet med en gang! Hvis ikke skjer det ingenting. Fikk ingen ekstra varer, bare de jeg betalte for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Jeg har nå ventet 6 mnd med lovnader hele tiden om "snart" levering eller pengene tilbake. Purret igjen i dag.

Hva med å...hmmm varskue om at enten leverer dere varene NÅ eller så befinner pengene mine seg på konto umiddelbart? Evt så blir e forbrukerrådet neste?

Det bruker å få rakett i ræva på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå ventet 6 mnd med lovnader hele tiden om "snart" levering eller pengene tilbake. Purret igjen i dag.

Du må kontakte Forbrukerrådet. Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg, og det er det eneste som funker. Send dem en mail, med kopi av e-post-samtalen mellom deg og NN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det flere som enda ikke har fått refundert penger fra NN? Jeg bestilte i juni 2012, og har fortsatt ikke fått noe tilbake! Har sendt x antall mailer, ringt osv. De har lovet at pengene skal stå på konto i løpet av den og den dagen o.l, men nå hører jeg ingenting fra de lenger! 1600,- er ikke all verden, men det er likevel noen kg proteinpulver :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg at de var på groupon i høst??

Kjenner dere til groupon? Kjøpte det tilbudet, men fikk jo seff aldri varene. Etter en del masing til groupon refunderte de pengenen for "dealen". Heldigvis var de en mellommann, slik at det var enklere for meg å få pengene tilbake. Men det tok også en god stund etter mange lovnader om at varene blir sendt. Da ble jo til og med groupon dratt i et veldig dårlig lys og det sa jeg til dem rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...