Gå til innhold

Nordic Nutriton leverer ikke varene


Cenela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Noen som har erfaringer med å bestille herfra? Jeg bestilte den pakke de reklamerer for overalt, 5 forskjellige smaker med proteinpulver, zerocarb. Dette bestilte jeg 22 mars, og har fortsatt ikke fått pakken. 22 mai fikk jeg en mail om at pakken var sendt , med springsnr og hele pakka, og det har fortsatt ikke kommet noe :meh: Noen her som har opplevd det samme?

Du skrev dette 9. har du fått dette nå? Du sier du fikk sporingsnr. funker dette? Kan jo faktisk være posten sin feil i og med at du faktisk har sporingsnr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen de ga meg på at mange hadde venta så lenge var fordi DE hadde venta lenge på å få det inn eller noe.

Men mitt skulle nå sendes før helga. Det var forrige helg. Mailen var 12. juni. Det vil vel si at de hadde det inne..?

18. juni skrev de "sendes i dag ser det ut som". Og etter det har de ikke svart.:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev dette 9. har du fått dette nå? Du sier du fikk sporingsnr. funker dette? Kan jo faktisk være posten sin feil i og med at du faktisk har sporingsnr....

Jeg fikk også sporingsnummer bare et par dager etter. Det kom derimot ikke noe informasjon om pakken når jeg trykket på linken. Til slutt dro jeg opp på posten for å høre om hentelappen kunne ha litt borte i posten, men de hadde ingen pakke.. Da sendte jeg Mail til NN og fikk bekreftet at de ikke hadde sendt pakken og at det skulle ta Ca ti dager til jeg fikk den, da med ekstra varer osv som plaster på såret. Det er en måned siden nå. Har sendt ny Mail og fikk beskjed om at det skulle sendes ut før forrige helg, men har fortsatt ikke fått den. Jeg venter i spenning..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen i det som blir skrevet. Kommer aldri til å bestille derfra selv.

Ta og send han linken til denne posten fra fitnessbloggen. Si at han har får litt av ett dårlig rykte på seg når han holder på slik.

Det er helt greit at det er utsolgt. Men da skulle det ikke gått ann og bestille heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok er det en stor NN reklame nederst på denne siden:confused:

Er enig med Citius. Skjønner at det må være fortvilende at lageret går tomt, men å da ikke oppdatere hjemmesiden, slik at folk har et realistisk bilde om tidsaspektet når de bestiller, blir bare feil. De hadde iallfall ikke problemer med å trekke pengene fra kontoen min. Det skjedde sporenstreks.

For mitt vedkommende var den dårlige opplevelsen mest knyttet til kommunikasjon. Når man ikke får svar på mailer, må ringe mange ganger, blir lovt at det skal ringes tilbake uten at det skjer etc., sitter man som kunde igjen med en veldig ubehagelig følelse og begynner å lure på om man må se pengene sine som tapt. Selv om det ordnet seg etter 2 måneder, er det ikke sånn en god handel skal oppleves.

Er glad at noen her inne har hatt bedre erfaringer enn meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten også sporingsnummer for lenge siden, statusen på den var i flere uker at Posten hadde mottatt melding om sending, men ingen pakke var levert inn ennå. Synes det drøyde vel lenge, og når jeg endelig fikk kontakt fikk jeg beskjed om at det nok kom til å ta en liten stund til. Synes jo det er noe spesielt å levere ut sporingsnummer med lovnad om at det skal sendes samme dag, når de VET at de ikke har varene inne engang :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte derifra i slutten av april og fikk varene forrige uke etter ett par purringer.

Fikk med noe ekstra grønn te greier og beskjed om å velge ut varer jeg kunne tenke meg som freebies og lovnad om rabattkuponger ut året. Får vente å se om freebiesene kommer eller ikke

Men har trolig nok handlet der for siste gang da det er flere andre med like bra priser og bedre leveringstider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)Beklager det tok lengre tid enn vi trodde og få ut alle pakkene.Men vi kan sende til deg i dag og du har den innen 2 dager.Samt du vil få en pakke neste uke med Smartshakeren, gratisvarer for 500 kr,samt rabattkode på 10% resten av året på alle varer.Vi kan også selvsagt overføre tilbake til deg om du vil det.(trenger da ditt kontonummer)Mvh

****

What to do..? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått mail med sporingsnummer i dag, og sporingen viser at pakka allerede ligger på postkontoret her:thumbsup:

Jeg var ganske direkte i mailen kan man si, det funka.

Mangler en shaker (ikke noe jeg bestilte, den er med i pakka) som skal komme neste uke, og de ba meg sende de en mail med hva jeg ville ha med i tillegg fra nettbutikken, for 500kr.

Hvis de følger opp dette også, så skal jeg være fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev dette 9. har du fått dette nå? Du sier du fikk sporingsnr. funker dette? Kan jo faktisk være posten sin feil i og med at du faktisk har sporingsnr....

26 juni fikk jeg endelig pakka! Pakka hadde ikke blitt sendt en gang når jeg fikk det første sporingsnr. Så dette var ikke posten sin feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elise89 Jeg bestilte Zero Carb fra dem for 3 uker siden. Jeg purret etter 14 dager. Da sa de at de hadde varen inne og skulle sende den samme dag. En uke senere purret jeg dem igjen. Da skulle de igjen sende varen samme dag + sende meg sporingsnummeret. Jeg fikk ikke sporingsnummeret og måtte purre dem på epost enda en gang. Det tar for øvrig tid å få svar på eposter. Nå er pakken endelig på vei. Jeg skal få rabatt neste gang jeg handler hos dem, men det er uaktuelt. Mens jeg har ventet på varene, har jeg måttet bestille proteiner fra andre steder, da har jeg kjøpt mindre kvanta, siden jeg gikk og ventet på denne leveransen, og har dermed fått utgifter på porto også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...