Jane Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 "ubertass skrev: Klokka var halv 2 og eg var sulten. Fredrik på skype hjalp heller ikkje. :rofl: Siter
Therese Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Har bare hatt ett innfall av feber i dag Admira 1 Siter
Tor Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Skrevet 23. januar 2012 Min dagens glade er enkel å grei - jeg sovnet ikke i forelesningen og slipper nå å llese over foilene på egenhånd. ... Mem hva skal jeg bruke den ekstra tiden på? Å sovne på forelesning er jo rutine nå Jane, Admira og Gamla 3 Siter
Admira Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 "Tor skrev: Min dagens glade er enkel å grei - jeg sovnet ikke i forelesningen og slipper nå å llese over foilene på egenhånd. ... Mem hva skal jeg bruke den ekstra tiden på? Å sovne på forelesning er jo rutine nå mmmm savner å sove i forelesninger.. :sleep: Tor 1 Siter
ubertass Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 "Tor skrev: Min dagens glade er enkel å grei - jeg sovnet ikke i forelesningen og slipper nå å llese over foilene på egenhånd. ... Mem hva skal jeg bruke den ekstra tiden på? Å sovne på forelesning er jo rutine nå Weight-gain, naturligvis. Tor 1 Siter
T-bone Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde ubertass, Tor, Andy og 19 andre 22 Siter
Admira Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde Gratuuuuuulerer !!! Nhåå bilder takk! Så kjekt. Håper alt står bra til m dere:) Siter
Jane Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde Gratulerer så mye Siter
Jane Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 "Tor skrev: Min dagens glade er enkel å grei - jeg sovnet ikke i forelesningen og slipper nå å llese over foilene på egenhånd. ... Mem hva skal jeg bruke den ekstra tiden på? Å sovne på forelesning er jo rutine nå Human - flag ?? Tor 1 Siter
Tvik Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Var en som spurte om jeg var fitnessutøver. Motivasjonen skyter i været Gamla 1 Siter
ubertass Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde HOLY ! Gratulerer så mykje ! T-bone 1 Siter
Gamla Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde Gratulerer så kjempkjempemasse!! T-bone 1 Siter
Mr. M Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde Gratulerer! T-bone 1 Siter
elvi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde Hurra, gratulerer! T-bone 1 Siter
Lily Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde GRATULERER! Håper vi får se bilde etterhvert - vedder på at hun er like nydelig som mamman sin! Siter
Lily Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Jeg tror Robert sin artikkel kommer til å bli dagens glade en stund for min del - den traff spikeren på hode. Kan liksom ikke få slike ting bekreftet mange nok ganger Siter
Gjest Kenneth Vassli Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde Gratulerer så mye Håper alt står bra til med alle tre Siter
Andrea Rostad Halsan Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde Oioioi, GRATULERER! T-bone 1 Siter
Smoit Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "T-bone skrev: Fødte ei lita jente idag! Verdens nydeligste baby men det var også dagens vonde Gratulerer! T-bone 1 Siter
nano Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "Tor skrev: Min dagens glade er enkel å grei - jeg sovnet ikke i forelesningen og slipper nå å llese over foilene på egenhånd. ... Mem hva skal jeg bruke den ekstra tiden på? Å sovne på forelesning er jo rutine nå Jeg klarte bare å holde meg våken første timen:( Forrige time sov jeg gjennom, og det er fortsatt to timer igjen. CNS er drittkjedelig. Lily og Tor 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.