Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Spesiellt i går, når jeg rykker til hele tiden, med masse grimaser, under en busstur på et kvater, går av busssen og går i 5 min og rykker til hver kvarte meter, med påfølgende stygge lyder..:rolleyes: Du kan si jeg lot alle gå forbi meg, med et godt forsprang:p Jeg gleeeeeder meg til 13.30!! Nesten litt for lenge til vettu:rolleyes::p

ooo huff er det så ikke ja--- Da skjønner jeg godt du er glad i fysioterapauten din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ooo huff er det så ikke ja--- Da skjønner jeg godt du er glad i fysioterapauten din:)

Sånn ærre å væra gammal!;):p hehe har en bitteliten skoliose midt i ryggen som med jevne mellomrom slår seg heeelt vrang.. skulle tro det sto en liten gremlin bak på ryggen min og hugga til når det minst passer:rolleyes: Jeg MÅ bli bra, for det ser ut til at en av medlemmene her inne kan hjelpe meg med å løfte stang for første gang i dag:D:D (skjønner nok til nå hvorfor jeg ikke har gjort det før:p) Vedkommende skal få mer enn nok cred hvis det blir noe av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ærre å væra gammal!;):p hehe har en bitteliten skoliose midt i ryggen som med jevne mellomrom slår seg heeelt vrang.. skulle tro det sto en liten gremlin bak på ryggen min og hugga til når det minst passer:rolleyes: Jeg MÅ bli bra, for det ser ut til at en av medlemmene her inne kan hjelpe meg med å løfte stang for første gang i dag:D:D (skjønner nok til nå hvorfor jeg ikke har gjort det før:p) Vedkommende skal få mer enn nok cred hvis det blir noe av!!

du ække sååå gamal kjære deg:)

Oooh får du FB hjelp, stilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått ned i cm over hele kroppen oooog min nye iphone kom i posten i dag :D Nå kan jeg endelig være like hip som resten av befolkninga!

Grattis med minus-centimeterne

Ikkefulltsågrattis med å være "en av sauene" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på jobben har endelig forstått at:

1. Jeg spiser ikke lunch hver dag

2. Jeg gidder ikke diskutere diett med dem

3. Det er ikke like morsomt når 10. person kommer med stort smil og sier "Jøss, så du spiser i dag?"

4. Mandag, onsdag og fredag er det best å komme seg tidlig i kantinen, for jeg spiser halvparten av alt kjøttet der

5. Om de kommer etter at jeg har utført #4 er det ikke noen vits i å sutre til meg om at det var tomt for kjøttpålegg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogga kvart på 05 i dag...:)

Jeg har så utrolig lyst til å begynne med morgencardio! Så deilig å komme seg ut og forfriskende tidlig på morgningen :) Men det er griseglatt her hvor jeg bor, og det er så vidt jeg kommer meg opp bakkene! :eek: Gleder meg til sommeren :thumbsup: Tenker jeg skal prøve meg på litt rask gange i alle fall, selv om jogging er litt tøft på isen, også satser vi på at våren kommer fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så utrolig lyst til å begynne med morgencardio! Så deilig å komme seg ut og forfriskende tidlig på morgningen :) Men det er griseglatt her hvor jeg bor, og det er så vidt jeg kommer meg opp bakkene! :eek: Gleder meg til sommeren :thumbsup: Tenker jeg skal prøve meg på litt rask gange i alle fall, selv om jogging er litt tøft på isen, også satser vi på at våren kommer fort! :)

Var heldigvis ikke frost på bakken så det var deilig:)

Ganske digg start på dagen kjente jeg:)

Bare begynne å legge meg mye tidligere nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chwik er tøffest!!:cool: Gamla har nå overvunnet stangskrekken sin, og har mestret både markløft og benkpress!!:D Alt takket være en barmhjertig og tolmodig chwik!:)

Gratulerer så mye! Kan tenke meg det var godt å komme vekk fra apparatene?

Godt du tok med at det var markløft og benkpress, sånn at vi slapp å lure på hvordan stangskrekk det var ... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Kan tenke meg det var godt å komme vekk fra apparatene?

Godt du tok med at det var markløft og benkpress, sånn at vi slapp å lure på hvordan stangskrekk det var ... :cool:

hæhæ ju dørti båi ju!:p

Takker så meget:) Vel, en ting er helt klart, jeg har fjortjent "retten" til å bruke "I lift things up and put them down"-tskjorte, og den skal kjøpes på fredag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...