Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At vi har begynt med egentrening (styrke) i gym på skolen! For det første kommer jeg faktisk til å glede meg til å stå opp om morgenen, og for det andre synes jeg det er dritkult at læreren bruker meg som eksempel når han skal vise resten av klassen hvordan enkelte øvelser gjøres. Hei gode karakterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Progresjon! Foreløpig er det bare gåing som er min form for trening, men jeg gjør likevel progresjon. 6 januar vs. 19 januar:

post-36-14440827850498_thumb.jpg

Lagt inn litt jogging på samme løype, og det hjalp på totaltiden gitt ;) Skjønner ikke hvorfor det er forskjell på altitude og elevation, for det er tilnærmet eksakt samme løype ;)

post-36-14440827850276_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun vennina jeg har prøvd å få med på trening med jevne mellomrom,

ser ut til å ha fått lysta til å begynne med styrketrening:)

Kom faktisk idag og spurte meg om øvelser hun kunne trene hjemme og

sa at hun hadde planer om å søke om tilgang til treningsrommet på jobben i helgene :D

(Bearbeidinga og den positive holdninga mi ser ut til å ha hjulpet^^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off...da hadde jeg blitt grinete. Ikke spiser jeg frokost og ikke drikker jeg kaffe. Men...om noen hadde kommet innom for å slarve slik at jeg kunne lukte på kaffen de drakk. DET hadde vært konge :)

Haha, syns jeg ser det... Kaffesniffende Lars :p

Jeg spiser heller ikke frokost. Men drikker kaffe.. Mmm... Og noe av det beste med kaffe (sånn bortsett fra å drikke den) er lukta av en nyåpna pose med kaffebønner... Og en kopp med nykverna kaffe fra kaffemaskinen, himmelsk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, syns jeg ser det... Kaffesniffende Lars :p

Jeg spiser heller ikke frokost. Men drikker kaffe.. Mmm... Og noe av det beste med kaffe (sånn bortsett fra å drikke den) er lukta av en nyåpna pose med kaffebønner... Og en kopp med nykverna kaffe fra kaffemaskinen, himmelsk :D

Mmmm...ja! Det lukter utrolig godt. Når jeg får råd (les: slutter å kjøpe tulleting :D ) så skal jeg kjøpe meg en kaffetrakter jeg kan setter på timer så jeg kan få lukten av nytraktet kaffe mens jeg våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm...ja! Det lukter utrolig godt. Når jeg får råd (les: slutter å kjøpe tulleting :D ) så skal jeg kjøpe meg en kaffetrakter jeg kan setter på timer så jeg kan få lukten av nytraktet kaffe mens jeg våkner.

Hehe, kaffeLars :p

Det lukter utrolig digg ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...