Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

ALT ordnet seg

og jeg fikk zhernakov-beltet mitt i dag <33

Annonse

Skrevet
  "bunnfall skrev:
Er ferdig med alle de hjemmestrikkede julegavene (og det var 10 stk)!

Og det er bare 1. desember!!! (dette fortjener mange utropstegn)

Nå blir det genser til meg selv :D

Litt missunnelig :p Her ble det litt stopp i gavestrikkinga når det kom hus i pus. Så det blir sikkert stresstrikking etter hvert.

Skrevet
  "Kristines1990 skrev:
Litt missunnelig :p Her ble det litt stopp i gavestrikkinga når det kom hus i pus. Så det blir sikkert stresstrikking etter hvert.

Det er en god følelse, og det har aldri skjedd før, så jeg er ganske så fornøyd! Kjenner til stresstrikking... men jeg hadde ikke sagt nei til hus i pus, da :cat:

Skrevet

Ny pers i benk, 80 kg, 4x4. Jadda, ikke mye å skryte av, men for en tynnfeit med stilker til ekstremiteter…

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

Pappa, søsteren min og bestevenninna mi kommer på nm. :giggle: dessuten blir jeg lett klar med 20kg!

Gjest QueenWinther
Skrevet
  "Exposure skrev:
Og når er "flighten" din? :) (ble det riktig?)

Er litt usikker, men antar at jeg er først ut igjen (-: Bør være i gang rundt 11-11:30 med mindre det er forsinket

(jepp, det ble riktig ;))

Gjest QueenWinther
Skrevet

dagens glade; den nye questbaren, HERREGUD

edit; får blondeundertøy i pakkekalenderen min. <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...