Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

LOL :D

Alan Aragon kaller det du holder på med for "culking" - cutting & bulking samtidig. Gainz + ned i kroppsfett er jo helt glimrende (y)

Det som er kjipt er at kroppen ikke er noe flik til multitasking, så det blir ikke optimalt - men om utseendet er det viktigste er det konge. Dietten jeg er på gjør det litt annerledes for å minimere fettlagring, nemlig diett frem til trening og bulk på kvelden. Men nå er det snart på tide å se hvor mye av de 20kg-ene jeg har lagt på meg som er "fettfri masse" :p

Jeg får slenge på en "dagens glade" siden det er i denne tråden, så det får være at nå som jeg er småforkjøla er det deilig å ikke være på diett. I morgen tror jeg faktisk at jeg skal spise potetgull :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LOL :D

Alan Aragon kaller det du holder på med for "culking" - cutting & bulking samtidig. Gainz + ned i kroppsfett er jo helt glimrende (y)

Jeg trodde dette var å holde på med "culkin":

macaulay-culkin.jpg?w=432&h=566

Liker din definisjon bedre :D. Skal slutte å spamme ned Dagens Glade med bilder nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vist kjøpt meg trøsykkel i dag :eek: (eller rettere sagt, fikk tlf av min far, som skulle kjøpe sykkel, om jeg også ville ha, så ble en landeveis sykkel) Veit ikke heilt om det er det smarteste jeg har gjort, men skal bli moro å prøve litt. Satser på 1-2 øker i uken, og en 3-4 med styrke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vist kjøpt meg trøsykkel i dag :eek: (eller rettere sagt, fikk tlf av min far, som skulle kjøpe sykkel, om jeg også ville ha, så ble en landeveis sykkel) Veit ikke heilt om det er det smarteste jeg har gjort, men skal bli moro å prøve litt. Satser på 1-2 øker i uken, og en 3-4 med styrke. ;)

sykkelsko osv også? Anbefaler virkelig sykkelsko, det går liksom ikke an å sykle uten når en er vandt med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag, ingen beredskap, fri, svær porsjon havregrøt med CC og banan. Åge Aleksandersen konsert i morgen. Ikke en dritt annet å gjøre resten av helga - hærlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, du kan tro det er noen som har "demonstrert" da de ikke synes noe om godteri i lekebutikken når det i disse dager allerede er problemer med overvekt etc.

Slem som jeg er kunne jeg ikke brydd meg mindre :p Folk får passe på seg og sitt.

Er det den på storsenteret? (er i Narvik du bor sant?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...