Astriiiixxx Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Ødelagt min 4 håndmikser på 6 mnd på jobb... Jeijjj... Siter
Astriiiixxx Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Hahaha, trodde jeg hadde skrevet på dagens negative! Asta 1 Siter
ToveM Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Dagens glade for meg er å endelig igjen å kunne løpe 5 km sammenhengende UTEN at det verker og gjør vondt i hverken knea eller skinnleggen !!! krysser fingrene for at alle skader er trent vekk og at det lille blaffet av kanikketrenepåhøypuls er over happy happy happy Foxtrot, Thess, Malisa og 1 annen 4 Siter
Malisa Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Shoppet nye treningsklær som allerede har fått prøvd seg på en mil ute i fantastisk vær! ToveM 1 Siter
Tor Skrevet 4. april 2013 Forfatter Skrevet 4. april 2013 Drittvær i Bodø om dagen. uff!! Dette er jo dagens glade! Så da må jo dagens glade være drittvær? Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Dette er jo dagens glade! Så da må jo dagens glade være drittvær? Haha, måtte bare konstatere hvor enig jeg er! Dagens glade er vel at vi får mer armmuskler av all måkkingen vi må gjøre ift resten av norge;) Tor 1 Siter
Tor Skrevet 4. april 2013 Forfatter Skrevet 4. april 2013 Haha, måtte bare konstatere hvor enig jeg er! Dagens glade er vel at vi får mer armmuskler av all måkkingen vi må gjøre ift resten av norge;) Vi får lage en Bodøtråd hvor vi kan diskutere dritværet her oppe msAnderssen og Lena Ludvigsen 2 Siter
Quentra Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 2. pers denne uka i markløft: 115 kg lykkelig! Titanium, KamillaK, Asta og 2 andre 5 Siter
Tor Skrevet 4. april 2013 Forfatter Skrevet 4. april 2013 2. pers denne uka i markløft: 115 kg lykkelig! bilde eller så tells det ikke Quentra 1 Siter
Quentra Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 bilde eller så tells det ikke joda det teller hadde minst 20 vitner! Tor 1 Siter
FatUnicorn Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Hadde en gjennomført god økt i dag (Selv om jeg brukte 25min på å mote meg opp i bilen:rolleyes:) Asta, Afterall, Tutogkjør og 1 annen 4 Siter
4The1 Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 5 kilo igjen til jeg er i "kroppesvekt mål" Gamla, ToveM og KamillaK 3 Siter
Lea Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 2 pakker fra iHerb og 1 fra MyRevolution! Elsker post FatUnicorn, KamillaK og Neon 3 Siter
msAnderssen Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 [ATTACH]98429[/ATTACH] 4 mnd. og fortsatt like fantastisk Neon, Afterall, sneipen og 15 andre 18 Siter
Afterall Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Herregud for en fluffy og herlig sak Hatfield 1 Siter
msAnderssen Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Så fin! Hvilken rase? Takk! Samojed Herregud for en fluffy og herlig sak Jaaa Veldig fluffy og god! Siter
Tutogkjør Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 [ATTACH]98429[/ATTACH] 4 mnd. og fortsatt like fantastisk Vil. Ha. Uheldigvis er jeg allergisk... Så får nøye meg med bilder. Siter
msAnderssen Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Vil. Ha. Uheldigvis er jeg allergisk... Så får nøye meg med bilder. Men samojeden er hypoallergenisk! Og nei jeg trodde det ikke før jeg fikk se det. Men når en far som reagerer kraftig på hunder til vanlig (typ rennende øyne/nese, tett hals, pustevansker, dårlig allmenntilstand, slapphet), ikke reagerte i det hele tatt, snudde synet mitt på det Siter
Tutogkjør Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Men samojeden er hypoallergenisk! Og nei jeg trodde det ikke før jeg fikk se det. Men når en far som reagerer kraftig på hunder til vanlig (typ rennende øyne/nese, tett hals, pustevansker, dårlig allmenntilstand, slapphet), ikke reagerte i det hele tatt, snudde synet mitt på det Oooooh! Det passer jo definitivt inn i trådtema også. Wheeee! Da må jeg finne meg en samojed jeg kan låne for å teste (det tar som regel ei stund før jeg begynner å reagere på nye hunder). Tusen takk for info. :happy: msAnderssen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.