Ztaeyn Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 "DukeNukem skrev: Robin Van Persie, need I say more? stod så mye "rvp" på facebook at jeg måtte bare google det. hadde en liten mistanke om at det hadde med fotball å gjøre Siter
Inaktiv bruker Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 16 strake push-ups, 16! Meg etterpå: Titanium, Bris, IdaEriksen og 1 annen 4 Siter
IdaEriksen Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 "DukeNukem skrev: Robin Van Persie, need I say more? Det gjør så VONDT Siter
Winter Blues Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Jeg hadde viljestyrke til å la være og fråtse da jeg var på middagsbuffèt i dag. Vanligvis gir jeg fullstendig F ved slike anledninger. En stor glede for meg at jeg klarte det. Ikke føler jeg at jeg gikk glipp av noe heller. løvetann og Pinglekringla 2 Siter
IdaEriksen Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 "Winter Blues skrev: Jeg hadde viljestyrke til å la være og fråtse da jeg var på middagsbuffèt i dag. Vanligvis gir jeg fullstendig F ved slike anledninger. En stor glede for meg at jeg klarte det. Ikke føler jeg at jeg gikk glipp av noe heller. Sterkt, jeg har skikkelig problemer i sånne settinger Siter
Krembolle Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Ingen veps i leiligheten i hele dag! Pinglekringla og Elf 2 Siter
Quentra Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Kneet mitt fungerer igjen Bris, SlayerDad og Krembolle 3 Siter
Baliba Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Fikk feiret bursdag med knebøy, og formen var passe bra Månestråle, Pinglekringla, Bris og 1 annen 4 Siter
Ztaeyn Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 "Baliba skrev: Fikk feiret bursdag med knebøy, og formen var passe bra Lett! Likte bursdagssangen Siter
sjokkoninja Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Electric zoo festival new york! fy f*en å mange syke set! dash berlin i skrivende stund! .. Og nei, det har ikkeno med dyr å gjøre! Linni91 1 Siter
Elena S Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 Drit i dagens glade, for øyeblikket er jeg glad hver eneste dag Bris, Lonepone, StiligeCecilie og 3 andre 6 Siter
SlayerDad Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 Dag 1 uten røyk. Quentra, Pinglekringla, Anreka og 1 annen 4 Siter
Ztaeyn Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 Pakke fra ebay. Pakke fra iherb. Pakke fra komplett. Alle gode ting er tre. Pinglekringla og ------------- 2 Siter
sjokkoninja Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 bestekompisen fikk jobb i oslo, så nå er det bare å finne seg casa! oyeah! Siter
IdaEriksen Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 Absolutt alt håp er ikke ute når det kommer til å få akkurat den masteren jeg vil ha! Sjansen er liten, men det lille smilet og forståelsen fra rådgiveren hjalp godt på optimisten i meg Bris, sjokkoninja og SlayerDad 3 Siter
SlayerDad Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 Dag 2 uten røyk. Hjelper godt med plaster og tyggis. Og dæven å gode IFA-pastillene er! Bris, Kinemor og Tomt 3 Siter
Kinemor Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 Når du er på en lang joggetur og du kjenner magemusklene vrir seg med kroppen din mens du løper, i stedenfor fette som disser opp og ned + at jeg klarte målet mitt Jippi!!!! SlayerDad, elise89 og Bris 3 Siter
Kinemor Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 "Gamlebyen skrev: Dag 2 uten røyk. Hjelper godt med plaster og tyggis. Og dæven å gode IFA-pastillene er! ER PÅ MED DAG 2 UTEN SNUS:eek: SlayerDad 1 Siter
SlayerDad Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 "Kinemor skrev: ER PÅ MED DAG 2 UTEN SNUS:eek: Hey, hey! Vurderte faktisk å kjøpe porsjonsnus som overgang, men bestemte meg for å la være. Har gjort det før, men endte jo opp med å snuse i stedet for å røyke... LYKKE TIL! Dette går veien, Kinemor Siter
Kinemor Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 "Gamlebyen skrev: Hey, hey! Vurderte faktisk å kjøpe porsjonsnus som overgang, men bestemte meg for å la være. Har gjort det før, men endte jo opp med å snuse i stedet for å røyke... LYKKE TIL! Dette går veien, Kinemor Takk det samme Man klarer ALT, bare de rette innstillingene er der!! BTW; begynte å snuse da jeg slutta og røyka det er 5år siden.. ;P SlayerDad 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.