Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært en uke i Tyrkia, spist masse crap, alt for lite proteiner og drukket ca 3L + vodka...

Vekten har ikke endret seg, formen gikk til litt dvask, men trolig pga karbmengden. Starter pån igjen med trening og kosthold idag :)

Fortsetter under...

Skrevet
  "Selma skrev:
Nei, men veldig søt da, og så lager den veldig gode toast :D

Unnskyyld..:wub:

Du er tilgitt! Jeg la meg heller

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Aisha skrev:
2. dagen uten røyk.. High five, anyone?:wub:

High five!!

Annonse

Annonse

Gjest Ukjent666
Skrevet

Dagens glad/stolte:

Skulle kjøpe mat: først kom 1,5l urge+ 0,5l battery! Ja alene hjemme helg og frihelg.. lurte meg bort til snop/sjokolade og chips! IKKE FAEN! Jeg går for annanas biter! BEDRE enn sjokkis! Så litt stolt kan jeg være:P

Gjest Gjest
Skrevet
  "MartinM skrev:
Dagens glad/stolte:

Skulle kjøpe mat: først kom 1,5l urge+ 0,5l battery! Ja alene hjemme helg og frihelg.. lurte meg bort til snop/sjokolade og chips! IKKE FAEN! Jeg går for annanas biter! BEDRE enn sjokkis! Så litt stolt kan jeg være:p

Kult, men synes ingen skal prøve å lure noen til å tro at noe smaker bedre enn sjokolade.

Gjest Ukjent666
Skrevet
  "Frida Enea skrev:
Kult, men synes ingen skal prøve å lure noen til å tro at noe smaker bedre enn sjokolade.

Tenkte mer på kcal/sunnest(selvom det er mye sukker osv i annanas hvis jeg ikke tar feil)!

Skrevet
  "ErikH skrev:
Henta kameraene mine fra rens og nye friske minnekort tidligere i dag :)

Det hørtes meget deilig ut, lurer på om jeg må spandere på meg dette om ikke så alt for lenge :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...