Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest xxxxxx
Skrevet

1.Har vært i bryllup hele helgen, og er omtrent like lykkelig som bruden (søster) for at hun ble gift med det som hittil er verdens flotteste mann. 2. Shoppet i Strömstad på veien hjem! :D

Fortsetter under...

Skrevet
  "Little Engine that Could skrev:
Tatt ny DXA - 10.1% (9.5% om man ikke tar med hodet), så da er det 1.6kg unna delmålet mitt (8%) B-)

Kjøtthue! :D

Strålende tall. Hva skal du når du når 8%?

Annonse

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Aisha skrev:
Stikker en uke til Sweden:wub: På onsdag tror jeg det blir. Östersund. Plassen sin.:p

Kjøpte noen tabletter misteren i Strömstad anbefalte og noe annet i stedet for jack3d. Awsome! :D

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Aisha skrev:
Vadå, vadå? Berätta! :p

Sender deg en PM, reklamerer ikke for det sånn tilfelle rottefelle;)

Annonse

Skrevet

Jeg har alltid hatt ganske markert leggmuskel. Mamma og søster også, det er vel sånn vi er.

Men i dag sto jeg opp og.. hadde to?:eek:

Queen of Anatomy googla, og så at det var visst helt normalt.:p

Dagens glade: Det skjer noe! :wub:

Skrevet
  "Silje K skrev:
Tok 100 strake pushups på 9.05 i dag - ok fornøyd med det :) Og så drar jeg, lillesnuppsen min og ei venninne til verdens vakreste øy (Kjerringøy) for å telte i morgen, det blir gooood times :)

Omg, jeg tar 5.:wub:

:rofl:

Skrevet

bøørsdag, og voknet opp med six-pack :D bursdagsgave til megselv? :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...