Gå til innhold

Hva steker DU maten i? :D


Kriss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor i Kristiansand får man egentlig tak i Fry Light? Jeg synes jeg har lett over alt.

Aner ikke.. Lenge siden jeg kjøpte det. Men tror da de selger det på Jernia, Coop Mega og sånne butikker? Og kanskje kichenbutikken i markens?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supernature er, eller burde være, viden kjent for sin svindel. De selger blant annet vann med oksygen (!!!!). H2O - hva står Oen for mon tro? Jo, oksygen. Pseudovitenskapelig svin. Håper de går konk så de ikke får hustlet flere folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med ny panne funker det igjen med nada!:D

Skal jeg ha noe, eller lager til de andre (som ikke er tjukkaser :p ) så blir det gode gamle meierismøret.

Gikk noen år i rapsolje og div. margarin.

Blir ikke panna fort ødelagt vis du ikke bruker noe i den?

Eller er det bare jeg som er flink til å ødelegge pannene selv om jeg bruker noe i? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke panna fort ødelagt vis du ikke bruker noe i den?

Eller er det bare jeg som er flink til å ødelegge pannene selv om jeg bruker noe i? hehe

Hvorfor skulle den bli det?:whistling: Oppriktig spørsmål altså, kan godt være :p

Den forrige panna, Ikea - type stål med teflonbelegg, den ble til slutt helt umulig, selv med fett. Kjøpte en ny for en mnd siden. Da av billigste ikea-sort tror jeg (sendte gubben på panneshopping:wub:), og den funker gull, selv uten noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten blir gjerne ikke særlig bra tilberedt om det ikke er noe i pannen. Da vil ikke pannen like jevnt overføre varmen. Funker seff greit på karbonadedeig og ting med mye fett/væske, men det meste annet...FY!

mm.. når jeg tenker meg om så steker jeg vel for det meste karbonadedeig. Og ting med mye fett/væske.. og fisk og egg & zånn :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle den bli det?:whistling: Oppriktig spørsmål altså, kan godt være :p

Den forrige panna, Ikea - type stål med teflonbelegg, den ble til slutt helt umulig, selv med fett. Kjøpte en ny for en mnd siden. Da av billigste ikea-sort tror jeg (sendte gubben på panneshopping:wub:), og den funker gull, selv uten noe! :)

Å jeg som sliter med dyre panner :o Får handle en på ikea å teste haha.

Men tror ikke det er teflon i den jeg bruker nå selv om den er sykt digg å steke i. Sånn Woll greie med avtagbart håndtak.

Men ser det er 5 års garanti på belegget på den så mulig jeg kan få ny? :) Ellers må det være jeg som ikke vasker den rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg som sliter med dyre panner :eek: Får handle en på ikea å teste haha.

Men tror ikke det er teflon i den jeg bruker nå selv om den er sykt digg å steke i. Sånn Woll greie med avtagbart håndtak.

Men ser det er 5 års garanti på belegget på den så mulig jeg kan få ny? :) Ellers må det være jeg som ikke vasker den rett

Woll ja, nemlig *nikker* (har ikke peiling :p )

Den forrige (Ikea) var veldig god den og altså, den har jeg klart å ødelegge selv. :D skrapt den opp litt, ikke latt den bli kald før jeg hiver på kaldt vann osv :p Men sendte ikke med noen specs på shoppinglista, så da ble det billigste sort med hjem, og den er jo minst like bra! :) De varer sikkert ikke så lenge som de dyrere sortene, men da kan man godt bytte de ofte da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...