Gå til innhold

Hva steker DU maten i? :D


Kriss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer fremdeles ikke over at dere steker maten deres i fry light:eek:

Det går finfint!! Liker faktisk det mye bedre enn å steke i fett jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse påstander, ingen kildehenvisninger. Det er litt hendig når man selger produktet. :)

The Truth About Saturated Fats and The Coconut Oil Benefits

kilder nederst. Har ikke sjekket dem altså, skal innrømme det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Truth About Saturated Fats and The Coconut Oil Benefits

kilder nederst. Har ikke sjekket dem altså, skal innrømme det :D

Det er ikke noen kilder nederst. Masse påstander, men det eneste som er av kilder er at de nevner noen observasjonsstudier av befolkninger som har brukt mye kokos og hatt god helse (under avsnittet som heter the hidden truth about coconut oil). Utover dette er det ikke referert til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen kilder nederst. Masse påstander, men det eneste som er av kilder er at de nevner noen observasjonsstudier av befolkninger som har brukt mye kokos og hatt god helse (under avsnittet som heter the hidden truth about coconut oil). Utover dette er det ikke referert til noe som helst.

Mye mulig :-) You may be right ;) Tror allikevel at det er goodshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, mange påstander og ingen referanser, og kildene er selgere av produktet. Superdamene skriver en del bra, men når man lister opp så mange påstander så bør man også vise hvor man har hentet dem fra. Hvordan kan kokosolje bekjempe infeksjoner f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, mange påstander og ingen referanser, og kildene er selgere av produktet. Superdamene skriver en del bra, men når man lister opp så mange påstander så bør man også vise hvor man har hentet dem fra. Hvordan kan kokosolje bekjempe infeksjoner f.eks.?

Du, det har jeg ingen aning om ;) Bare å spørre dem hvis du virkelig vil vite det. Jeg har selv tatt kontakt med de flere ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig :) You may be right ;) Tror allikevel at det er goodshit.

Jada, kokosolje er goodshit, ingen tvil om det!

Men når det står i artikkelen at hydrogenerte planteoljer = transfett, så er ikke det noe som har noen rot i virkeligheten. Og at ideen om at mettet fett er usunt kommer fra at transfett her uheldige helseeffekter stemmer heller ikke. :)

Du, det har jeg ingen aning om ;) Bare å spørre dem hvis du virkelig vil vite det. Jeg har selv tatt kontakt med de flere ganger!

Poenget mitt er at det ikke er noen ting som tilsier at mange av disse påstandene stemmer. Og det er det som er så fint med supermat. Påstandene trenger ikke å dokumenteres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for øvrig enig med Vegard i den tråden her. Ingen solide studier å underbygge en rekke av påstandene med. Punktum. Men at kokosolje er et bra alternativ og hensiktsmessig å implementere i en hver livsstil hersker det nok ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Fry Light <3

Ellers bruker jeg extra virgin kokosolje. Smører kroppen innvendig, wohoo! Men ikke kjøp vanlig på innvandrer butikk el. den er herdet!!

Hvor i Kristiansand får man egentlig tak i Fry Light? Jeg synes jeg har lett over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...