Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Supernature er, eller burde være, viden kjent for sin svindel. De selger blant annet vann med oksygen (!!!!). H2O - hva står Oen for mon tro? Jo, oksygen. Pseudovitenskapelig svin. Håper de går konk så de ikke får hustlet flere folk.

Annonse

Med ny panne funker det igjen med nada!:D

Skal jeg ha noe, eller lager til de andre (som ikke er tjukkaser :p ) så blir det gode gamle meierismøret.

Gikk noen år i rapsolje og div. margarin.

Blir ikke panna fort ødelagt vis du ikke bruker noe i den?

Eller er det bare jeg som er flink til å ødelegge pannene selv om jeg bruker noe i? hehe

Blir ikke panna fort ødelagt vis du ikke bruker noe i den?

Eller er det bare jeg som er flink til å ødelegge pannene selv om jeg bruker noe i? hehe

Hvorfor skulle den bli det?:whistling: Oppriktig spørsmål altså, kan godt være :p

Den forrige panna, Ikea - type stål med teflonbelegg, den ble til slutt helt umulig, selv med fett. Kjøpte en ny for en mnd siden. Da av billigste ikea-sort tror jeg (sendte gubben på panneshopping:wub:), og den funker gull, selv uten noe! :)

Maten blir gjerne ikke særlig bra tilberedt om det ikke er noe i pannen. Da vil ikke pannen like jevnt overføre varmen. Funker seff greit på karbonadedeig og ting med mye fett/væske, men det meste annet...FY!

mm.. når jeg tenker meg om så steker jeg vel for det meste karbonadedeig. Og ting med mye fett/væske.. og fisk og egg & zånn :wub:

Hvorfor skulle den bli det?:whistling: Oppriktig spørsmål altså, kan godt være :p

Den forrige panna, Ikea - type stål med teflonbelegg, den ble til slutt helt umulig, selv med fett. Kjøpte en ny for en mnd siden. Da av billigste ikea-sort tror jeg (sendte gubben på panneshopping:wub:), og den funker gull, selv uten noe! :)

Å jeg som sliter med dyre panner :o Får handle en på ikea å teste haha.

Men tror ikke det er teflon i den jeg bruker nå selv om den er sykt digg å steke i. Sånn Woll greie med avtagbart håndtak.

Men ser det er 5 års garanti på belegget på den så mulig jeg kan få ny? :) Ellers må det være jeg som ikke vasker den rett

Å jeg som sliter med dyre panner :eek: Får handle en på ikea å teste haha.

Men tror ikke det er teflon i den jeg bruker nå selv om den er sykt digg å steke i. Sånn Woll greie med avtagbart håndtak.

Men ser det er 5 års garanti på belegget på den så mulig jeg kan få ny? :) Ellers må det være jeg som ikke vasker den rett

Woll ja, nemlig *nikker* (har ikke peiling :p )

Den forrige (Ikea) var veldig god den og altså, den har jeg klart å ødelegge selv. :D skrapt den opp litt, ikke latt den bli kald før jeg hiver på kaldt vann osv :p Men sendte ikke med noen specs på shoppinglista, så da ble det billigste sort med hjem, og den er jo minst like bra! :) De varer sikkert ikke så lenge som de dyrere sortene, men da kan man godt bytte de ofte da. :)

Annonse

WOLL cookware - Norbert Woll GmbH, Germany

Verdens desidert beste stekepanne etter min mening.

De billige ikea-greiene deres kan dere få beholde. De har alt for lav masse og gir dermed blir det fort for store temperatursvingninger når man legger i mat.

WOLL cookware - Norbert Woll GmbH, Germany

Verdens desidert beste stekepanne etter min mening.

De billige ikea-greiene deres kan dere få beholde. De har alt for lav masse og gir dermed blir det fort for store temperatursvingninger når man legger i mat.

er samme greiene jeg bruker nå :) Egentlig en veldig bra stekepanne :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...