Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Godkveld godtfolk!

Jeg har innsett at jeg må ha hansker. Jeg får træl i henda, og det ække så sexy når jeg er jente.

Men, i denne hanskejungelen: hva skal jeg velge?

Bare sånne som har padding inni, eller som støtter håndleddene også? Det er jo først og fremst paddingen inni jeg er ute etter, men lønner det seg å gå for de med støtte i tillegg?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8768-hansker-hjelp-i-hanskejungelen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fælt å si det, men jeg vil påstå det er bortkasta, ja. Det er en snarvei bort fra et problem man skaper selv. Jada, hansker fungerer det, men det gjør også riktig grep. ;)

... også ser man ikke spesielt hardcore ut med hansker heller :cool:

Jeg må ha hansker rett og slett fordi jeg blir så klam inni hendene at grepet glipper. Løper ikke rundt med en pose pulver (gudene vet hva folk bruker?) heller... Så jeg har valgt meg et par lette damehansker som faktisk er korte sykkelhansker, rett og slett fordi jeg klarer å holde grepet da :)

Jeg må ha hansker rett og slett fordi jeg blir så klam inni hendene at grepet glipper. Løper ikke rundt med en pose pulver (gudene vet hva folk bruker?) heller... Så jeg har valgt meg et par lette damehansker som faktisk er korte sykkelhansker, rett og slett fordi jeg klarer å holde grepet da :)

Når jeg blir klam i hendene (tar ca to minutter etter at jeg har begynt oppvarming) og skal holde i stenger, manualer m.m. - så surrer jeg vanlig tørkepapir fra de holderne som står over alt på SATS'en jeg går på rundt der jeg skal holde. Gir supert grep!

Annonse

Når jeg blir klam i hendene (tar ca to minutter etter at jeg har begynt oppvarming) og skal holde i stenger, manualer m.m. - så surrer jeg vanlig tørkepapir fra de holderne som står over alt på SATS'en jeg går på rundt der jeg skal holde. Gir supert grep!

Vil ikke dette gjøre akkurat det samme som hansker da? :S Jeg forstår at kalk er et bra alternativ for svette grep, men tørkepapir surret rundt hånden er jo bare en "provisorisk" hanske.

Vil ikke dette gjøre akkurat det samme som hansker da? :S Jeg forstår at kalk er et bra alternativ for svette grep, men tørkepapir surret rundt hånden er jo bare en "provisorisk" hanske.

Det funker ikke helt som en hanske i det det bare suger til seg fukt og gir litt friksjon til grepet. Det er ingen padding og sånne ting som tar av for trykk og beskytter huden, og så er det relativt low-fi :) Flytende magnesium er nok løsningen for supergrep sånn egentlig, men det legger igjen merker (?) som SATSen min ikke liker så godt at det gjør noe (i alle fall nå som de har sagt opp(!) rengjøringspersonalet og de vanlig ansatte må vaske...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...