Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Var så UTROLIG heldig og arvet farmoren min sin Senjadrakt. Uheldigvis for meg så må det litt jobb til for at den skal passe :p Det skjer neppe i år, men satser på at jeg får den på meg til neste år :whistle: Da blir det bilder på de fleste sosiale medier for den drakta er jeg sykt stolt av. :love:

Annonse

Annonse

Skrevet
Elsker sølvbelte på bunader! Er dessverre utfattelig dyrt med sånn sølvbelte, men jaggu meg nesten verdt det med tanke på hvor fint det er !

Konebelte kalles det her i Rogaland;)

Selv har jeg Lofotenbunad, grunnen er at min morfar kommer derfra. Skal se om det kommer bilde i tråden her i år.

Skrevet

Har kun trønderbunad (t-skjorte og olabukse). Dressen holder fra i fjor, med ferdig øl-marinert slips med flagg og greier som hang i pilsen vel og lenge. Bunadene deres er flotte folkens:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...